Koira, Osa 2, (alk. 22.10.2008 ->) Suljettu

Pysähty ne sen verran (käpyä apuna käyttäen) että sain yhen tarkan kuvankin

ja sit taas mentiin

Aatu katsee että anna se käpy nyt äkkiä että me päästään takaisin leikkiin

Joo ja yhen kerran se hyppäs mua vasten ja meinasin mennä puutarha tuolin kans selijälleen

Vanja sai kesän alussa oman möksän etupihalle. Ensialkuun se ei halunnut mennä sisälle eikä katollekaan tähystämään. Lopulta se kuitenkin hoksasi että möksä onkin ihan kiva asia ja katolta näkee kivasti naapureihin.
Viime yönä se ei enää halunnut tulla yöksikään sisälle, vaan mylttäsi petivaatteet mykkyrälle ja alkoi nukkumaan kopin nurkkaan. Kävin vielä monet kerrat kyselemässä illalla, että haluaako se ihan oikeasti olla yön yksinään, mutta ei se hievahtanutkaan paikoiltaan.
Aamusella 7 aikaan sitten menin heti kysäisemään josko vanja tulisi lapsia herättämään ja aamupalalle sisälle, niin nautinnollisesti venytellen neiti sieltä sitten suvaitsi tulla.
Työnsä tehtyään ja aamupalansa hotkaistuaan se tahtoikin jo taas ulos. Taisi isi osata tehdä sittenkin mieluisan kesäasunnon.

Laitanpa vielä kuvan Vanjasta parhaan ystävänsä kanssa.Edelleen nämä ovat ylimmät ystävät koko-ja sukupuolierosta huolimatta, tai juuri sen vuoksi.

Lulu puhdistautuu mullista, jotka myyränkolon kaivaminen sai tarttumaan kuonoon ja vähän joka paikkaan.

Hertta oli eilen kanssamme sieniretkellä, ja yhtäkkiä pieni sienikoira väsähti ja pani pitkäkseen mättään päälle. Kyllä siinä kelpasi maata kieli pitkällä ja popsia mustikoita! Harmi, ettei ollut kamera mukana :slight_smile:

Mä kanssa salaa koirulilta yritän mennä sienimetsään, varsinkin suppilo/kanttarelli paikkoin,(aina se mut kuitenkin löytää), mutta siellä suppispaikoissa käy ihan mielellään sammalikkoon odottelemaan koska huomaa, ettei se mamma täältä ihan heti minnekkään lähde:)

Pienten koirien käsikirjassa sanotaan että jos ei näe kunnolla ympärilleen niin aina voi kiivetä sienestäjän olkapäille tähystämään…ja voin kertoa että näin on aika useasti käynytkin…

NooraNokkonen, näyttipä kauniilta tuo valkoinen koira kuvassasi, saanko udella minkä rotuinen koira kyseessä?

Pyryllä on toinenkin kaveri tänä viikonloppuna, saksanseisoja tuli sorsametsälle, on aika hankalaa saada kolme koiraa yhtä aikaa samaan kuvaan, kun virtaa olis vieraalla vaikka muille jakaa!

Hahaa, nyt pääsi päästäinen päästäisten taivaaseen, tuo on varmaan se sama elukka joka minua kiusas toissa iltana ulkosaunan eteisessä mut meidän vanha herra tappo sen tänään, rutina vaan kuulu ku se iski hampaansa siihen

Jo nuita joutaa kuollakkin vähemmäksi

Jade nua päästäiset syö niitä sun inhoomia pikku elukoita ei leipää eikä juustoa

Jjjaaadeee, son 50 ecun hintanen tuollanen, josson kääpiöpäästäinen…

Kibu, Eetu ei voi tietää mikä elukka on rauhoitettu ja mikä ei :slight_smile:

eipä jos ei ole opetettu, vaan omistajapa on se joka maksaa jos käry käy :confused:

Voi jee, minen ole ees yrittäny estää nuita tappamasta, tappaa kait nuita kissatkin jotka viipottavat irti

Sehän oli vahinko kumminkin, ei autoon törmäävää eläintäkään maksateta vaikka olisi rauhoitettu ja eläimet toimivat vaistojensa mukaan - et ole myöskään kouluttanut sitä tappamaan niitä:)

toki oli vahinko ja kissatkin niitä listivät ihmisten lisäksi mutta ei siinä mitään ihailtavaa ole!

Mun puolesta nuo elukat saavat asua tuola pikkusen kauempana ihan rauhassa mut sit ku ne mussuttaa mun mansikoita ja tunkevat samaan saunaan mun kans niin sillon son päästäiseltä henki pois