Koira, Osa 2, (alk. 22.10.2008 ->) Suljettu

Männikkö kirjoita ensin viesti, sitten liität kuvan, niin mun mielestä onnistuu:)

(Tai sitten painat enteriä (rivinvaihto) ja kursori ja uusi rivi tulee kuvan alle. Jos haluat kirjoittaa ylös ennen kuvaa, klikkaa kerran nuolinäppäimellä jolloin kursori siirtyy kuvan vasempaan reunaan, sitten pari kertaa enter (rivinvaihto) niin tulee tyhjät rivit sinne kuvan päälle.)

Elli on kaunis!

Hmm. Kakkakeskustelua…kevät on vissiin tullut

Jos heinässä on karheat lehdenreunat, se ei silloin varmaan ole juolavehnää, sehän on pehmeää. Omien olen nähnyt syövän sitä karheaa saraheinää, mitä ennevvanahaan sanovat huavaheinäksi, sitä oppi lapsena varomaan, kun muutaman kerran sormensa halkaisi. Varmasti tuntuu hirveältä sitä pihalle tikistää!
Muoks.Nyt muistin, se on jotain kastikkaa se heinä.

Mitä son se heinä millä vihellettiin penikkana, se mikä pantiin peukkujen välihin ja puhallettiin, sitä se Aatu ja Eetukin syö/söi

Saraheinäksihän sitä sanottiin, ja siitä sai haavoja, mikä lie oikea nimi.

Eikös ole sellainen kuin viiltosara?

Tästä se alkaa: Muiskis, paikoillanne, valmiina, hep

Pentuenergiaa

Ja sitten  huilataan
Sohvi n. 7v

Pimu 6 kk

On mennyt ihan miulta ohi tuo teidän perheenlisäys. Onnittelut!

Lentokoiria!! Siivet vaan puuttuu.

Nää on mummin kullat;-))

Mulla Ida kohta 12v, sama rotu, eri väri. Oon liian vanha jo uudeksi äidiksi;-)

Ihanat kuvat trekoolilla! (miksei taaskaan näy mun peukkuja)

Joikalle tehtiin eilen operaatio-pallitpois. Jätkä nukku reilun 6tuntia kieli lerpallaan ja echo halus hoitaa potilasta mennen tullen niin, että oli pakko pitää se ettäämmällä.
Kipiä oli kovasti, kun lääkityksestä huolimatta vikisytti ja vapisutti. Kyllä siinä ilta vierähti lasta hoitaissa.
Aamulla kävi reippaana asioilla, söi pikkasen ja taas uni maittaa.

Voi pikkusta

Voii, toinen hoitaa ^^

Aatu toivottaa kohtalotoverille pikaista paranemista :slight_smile: Meillei Aatu ollu kipiä vissiin yhtään ku sei vinkunu ollenkaan

Niin ne koirat on kun ihmisiä meistäkin toinen uikuttaa jo pienestä kivusta tai nipistyksestä toinen taas ei huomaa pikku nipistyksiä ollenkaan

Onneksi pian paranevat, nyt jo hyppäsi soffalle ja siitä kipusi ikkunalaudalle aurinkoon maisemmia katteleen:)