Koira, Osa 2, (alk. 22.10.2008 ->) Suljettu

Nalle kiittää onnitteluista ja varsinkin rapsutuksista. Tässä vielä meidän "paatti piski" nautiskelee veneilystä ja vauhdista. Rantaan kun mennään niin on ensimmäisenä veneessä ja varaa itselleen tähystäjän paikan.

Ihana kuva :slight_smile: Minun hoitomäykky oli myös innokas veneilijä. Jyväskylän satamassa kävelyllä oli se suin päin menossa jokaiseen veneeseen.

Moi! Minäkin nautiskelen mökkeilemisestä, tässä vahdin kun isäntäni syö makkaraa.

Tässä minä istun vain portailla pitäen huolen ettei kukaan pääse yllättämään ....
joku vain tuolta ylhäältä vintin parvekkeelta kuvailee minua mutta en anna sen häiritä keskittymistäni.

Mainio makkaravahti =)

Miks''

ne mökkinaapurit ei jo tuu!

Mardun venekuva on ihan huippu, meillä kans pojat diggaa veneilystä ja ovat just samanlaisia luimukorvia ja kärsä pystyssä nuuhkivat ilmaa

Hemmoteltu kakara?

No eipä vissiin =)

Onpas ihania koiria kesänvietossa! Minä olen kanssa päivitellyt blogia täällä: Linkki T: Tellu

Makkaravahdin homma on tunnetusti unettavaa puuhaa;-))

Meillä Emmakoira vahti samanlaisesti ruokapöydässä. Nukahti tuohon asentoon ja alkoi kuorsaamaan;-D

hillasuo, makkaravahdin takia sain putsata näytön Dallaspullasta. Vähänkö repesin!

Hehhee, ihana tuo makkaravahti. Enää toinen silmä auki, kun on niin rankkaa hommaa :DDD

Mardun tuulikoirakuvasta voi oikein aistia tuulen omillakin kasvoillaan. Näkee, että koira nauttii olostaan :slight_smile:

Voi kun ihania kuvia taas :D. Makkaravahti on tosi tarpeellinen. Meillä Teppo vahtii minua kaiket illat. Jos meen edes keittiöön niin se on oitis valppaana josko jääkaapin ovi narahtais ja sit viivana kerjäämään. Jää iltasyöpöttelyt pakostakin vähemmälle :D.

Teppo on sitten OIKEA makkaravahti - sekä vatsamakkaroita että niitä syötäviä ajatellen (niitähän säilytetään jääkaapissa)

Makkaravahdin kuva on vallan mainio!
Tässäkin vahditaan jotain: pojan ja miniän koira, Pimu.

Makoisa makkaravahti! kieli ulkoa Tässä meidän veneilijäpoika Urho, 7 kk ja rapiat. Kulkuneuvolla ei näköjään ole suurtakaan väliä, mennään sitten autolla tahi veneellä niin tämä poika se on aina mukana!

Urho taitaa olla nimensä mukainen :slight_smile:

Reippaan näköinen on!

Urhohan on ihan ihana sydän

Tämä nyt ei liity koiriin mitenkään, mutta pappani nimi oli Urho ja minua niiiiin harmittaa, että pidin kiinni periaatteestani "kaksi nimeä riittää", enkä pojalle laittanut etunimen jälkeen sitä Urhoa. Urho on hieno nimi, koirallekin.