Koira, Osa 3 (alk. 26.6.2012 ->), Suljettu

Tasan 6 kuukautta sitten juuri tähän aikaan olimme Tahvon kanssa Eläinsairaala Aistissa odottamassa, että neurologi ottaa meidät vastaan. Vieläkin tulee pala kurkkuun kun muistelee sitä toivon ja epätoivon vuorottelua pitkin päivää.
Mutta niinkuin tiedätte toivo voitti ja elämä ja Tahvo sai lisäaikaa .

Turvallinen päänalunen

Niin Aatullaki oli joskus Tuo päänalunen tosin on kuollu jo kohta kaks vuotta sitte

Tänään lähdetään PirjoAan kanssa hakemaan mun koirulaista:DD

Mukava päivä tiedossa mummuhoolla :slight_smile: Sitten kuvia tänne näytille - jookos?

Joo mummuh, heti sitten kuvia, jookos?

Tänään käytiin sienimetsässä Piikkiössä. Parasta treeniä vaihteleva maasto.

Tässä odotellessa just otetut kuvat mummuhoon "jussista". Vilkkaan pennun kuvaus on niiin helppoa :smiley:

Voi kehveli mikä nallukka! =D

Ihana! Ja mikä ilme tossa alimmaisessa kuvassa!

Aivan IHANA nalle, ja varsinkin tuo viiminen kuva, pieni hepulinpoikanen ehkäpä! :smiley:

Pentu kotona!

Ja heti otti leikkikalut käyttöön:)), on ihana pentu, minäpä sain pusutella ja haistella ihanaa pennun tuoksua:)

On tosi söpö!

Aivan iihana pentu.  

Voi pientä karvapalleroa! Joko hänel on nimi?

Nimeksi tuli Naava! Heti kun näin tuon mussukan niin tuo nimi tuli mieleen, oli muitakin vaihtoehtoja mutta tuo tuntu omimmalta! On tosi reipas poika, käy välillä sylissä halittavana ja ottaa siinä pienet tirsatkin. Tuleekohan siitä sylikora?:smiley: Ette tiedä kuinka onnellinen minä nyt olen ja on ensimmäinen minun oma koira!! Fiiakin näki äsken “skypen” välityksellä mummun Naavan, voi sitä hymyä ja riemua nyt odottaa malttamattomana koska pääsee mummulaan.

Ensimmäinen yö mennyt hyvin, minä nukuin sohvalla ja Naava lattialla vieressä peiton päällä. Yöllä muutaman kerran nousi nuuhkimaan minua ja silittämällä rauhottui nukkumaan. Vain kahdet lirit on ehtinyt tulla sisälle. Kissojen kanssa ollaan vielä vänhän varuillaan puolin ja toisin, toki jo käydään nuuhkimassa.

Eilen illalla saatoimme vanhuksen sateenkaarisillalle

Onpa suloinen mummuhoon koiruli.
Näin vaihtuu tunnelmat ilosta murheeseen täällä pentissä, kuten elämässä yleensäkin. Jaksamista LiisiA. 

Jaksamista LiisiA.