Koira, Osa 3 (alk. 26.6.2012 ->), Suljettu

Juu, mut minen karvalapsiani hoitoon vie :)Mä otan ne kauppareissuillekki matkaan jos vaan sää sallii

En minäkään veisi Eeviä muiden hoidettavaksi. Ikävähän sitä karvanaamaa tulisi enkä saisi hetken rauhaa kun sitä miettisi koko ajan että onko koiraa hoidettu kunnolla ja muistetaanko syöttää ja ulkoiluttaa riittävästi ja pusutellaanko neitiä tarpeeksi :slight_smile: ja siksi käydään kylässäkin vain sellaisissa paikoissa jonne Eevin voi ottaa mukaan. Eevi on oikea sylivauva ja kulkee aina meidän mukana :slight_smile:

Milliki on 46 kg sylivauva :smiley:

Olen minäkin yrittänyt pestä suursnakujen hampaat ja koiramaisen hyvänmakuisella hammastahnalla.

Hahh. Otin normaalisti parrasta kiinni, suukkeli vähän auki ja aloin varovasti harjaamaan. Se oli komiikkaa, se oli draamaa ja se ei onnistunut lainkaan. Kyllä, hamputahnasta tykkäsivät mutta salamannopeasti purasivat harjaan ja tuhosi sen . Sitten kokeilin sellaisella sormiharjalla. Oli pitkään minulla kynsi musta ja se sitten irtosikin. Eli, eiiihh. Meillä ei pestä koirien hampuja. Toimenpide on liian riskialtis minulle.

Kun seuraava pentu tullee, ehkä, joskus, taloon, niin silloin voisi jo pienesti aloittaa ja totuttaa.

Nauratti toi Chalin koirien hampaanpesu Sinun koirilla onkin puruvoimaa vähän erilailla meitin koiriin verrattuna, vaikka halutessaan kyllä niiltäkin voimaa löytyy. Mun koirat tulevat nykyisin oikein odottamaan vuoroaan

Lapinkoiran ja saksanpaimenen hampaat pesee meidän nuorin tyttö.

Meillä koirat saa niitä hammasluita … ja kevyt nahkaluita jottei hammaskiveä muodostuisi. Edellisten tyttöjen hampaat rapsi kasvattaja aina puhtaiksi, itsellä kehittyy kivi vaikka harjaisi kuinka :slight_smile:

Aamun kyläilijä

kuvakuva

Korpikello…voi mikä nöpönassunen :slight_smile: Ihana vieras :slight_smile:

Eevi ja uusi pehmopossu  kuva

kuva

Tänään on vihdoinkin SE päivä joka on Pekon mielestä se kaikkein paras päivä.Hänelle nimittäin tulee tänään tyttö kylään. . Sen takia kesti helposti eilen kun trimmattiin ja pestiin joka puolelta komeeksi. Sivu tuotteena pesin muuten kaikki muutkin koirat ja jopa kissatkin . 

Saas nähdä tuleeko pikku pupseja sitten parin kuukauden päästä.

Kanta-hämeessä roskispihejä naapureita?

Kumman pitäisitte mielummin tontilla, tortun nurmikolla vaiko siistin solmitun pienen pussin roskiksessanne ?

Minä toivon roskikseen siistiä solmittua pussia … en halua liukumiinaa edes tienpuolen viheriölle vaikka itse olen koira ihminen. Koska koirat alkaa muutkin siihen kakkimaan jos yksi alkaa käyttään tilaa toilettinaan.

Meidän toinen koira tekee mielellään jo alku matkasta ja olen pussittanut postit ja laittanut lähimpään roskikseen pikku pussukan.

Nyt on pari naapuria siirtänyt roskiksensa aidan sisäpuolelle :slight_smile:

Niil meni vuosi et ne hoksas pienet pussit ??? En viitsi kysyä mitään koska he eivät sanoneet mitään meille ainakaan…toki tästä muitakin koiran kusettajia kulkee …

Meidän roskikseen saa laittaa kuten sanoin ja saa laittaa tyhjän karkki paperin ja nenäliinan kun ohi kulkee…kunhan ei kotinsa roskispussia ihan kysymättä tuo.

Maatuuhan se kakkendaali, ja aika hopustikki :slight_smile:

Jadetsu kyl kakki maatuu ja ennen ku meillä oli tytöt jotka viihtyi pihalla niin nakkelimme kakkelit puskien alle tai mettään…osan bioskaan talvisin.

Nyt kun pojat ovat eikä ne vielä tottele sillee et pihas vapaana vois pitää niin kävelytän niitä 4 krt / vrk + yhdet iltapisut pihaan …

Kyllä tääl joutuu korjaamaan kakut toisten portin pielestä ja toivon et muut korjaa meidän portinpielestä ja laittaa pussin roskikseenkin…tääl näit postiloodia on katsos tällä 400 metrin pätkällä jo 14 kun on tien kummallaki puolella.

Koskenkylässä on palijon koiria, mut yhtään kakkapussiautomaattia täälei oo

Minä ostan pussit ja solmin ne nauhaan valmiiksi ja usein taskussakin on ettei pulaan joudu jos koira vääntää toisetkin jonkun postiloodan pieleen…pojat kakkaa vauhdissakin :slight_smile: Olen kokeillut vetää ja sanoo ei siihen…ei…ei… mut ne vaa duunaa. Onneksi ulos eikä sisälle :slight_smile:

Meijän karvalapset jaskantaa ojan pohojalle tahi metikköön, sieltä minen ala niitä matkaani ottamaan

Jadetsu en miekää sillo kyyki …mut jos naapurin portin pieleen paskoo niin on niinkos vähä pakko ja toine mielellää kyykkää ennen kuin päästää meidän tien pätkältä poikkee…mut ihmettelen tätä et naapurit on alkanee viemää roskiksensa sisäpihaan …niiden kohdille täytyy sit kakkeli jättää nurtsille ? En mie ala pussia kantaan minnekkää kauas .-)

Jostaiha muistaaksein sai roskiksen kylkee tarroja, et tähä sopii pussukkasa laittaa. Kertosko joku viel mix ne pussit on pääosi biohajoovii, ku niit ei saa biojäteroskiksee laittaa kuitekaa?

Meijänki roskiksessa on semmonen tarra :) Niitä saa täältä