Päivän Pikit. Sanokaa sit kun tulee mitta täyteen.
Voihan Pikit kun ovat suloisia
Pentuhilse ja pentukarva on erillaista ? Monet sanoo että kun koira saa aikuisen turkin niin niiskutus pesueessa on lakannut ? Niin meilläkin kun eka koiramme kultainen noutaja vaihtoi turkin niin mieheni ihon kutina loppui…
Tosin myöhemmin paljastui että olimme asuneet silloin homeisessa kämpässä.
Käytin tänään Pyryn eläinlääkärillä, rokotukset voimassa taas kolme vuotta!
Piki ystävättärensä Kikin kanssa. Julkaistu omistajan luvalla.
Kateltiin isännän kanssa äsken "sydämen asialla". Retu oli isännän vieressä ja Tahvo jäi mun jalkopäähän ja katteli kaihoisasti isäntää päin. Kohta Tahvo kohottautus sohvan selkänojalle ja katseli ikkunasta ulos, ja ihan ku ois jotain jännää siel nähnyktin. No Retu tästä kiinnostu ja änkes Tahvon viereen kattomaan ikkunasta ulos, ni Tahvopa kiirehti äkkiä vapaaksi tulleeseen paikkaan isännän viereen.
Hyvä Tahvo !! pittää osata olla vähän juoni. Liekö Emäntä opettanu ?!?
Hyvä Tahvo, tuossa on asennetta!
Meillä ei ole koiraa, mutta vesikilpikonna lattialla ollessaan kiipesi jo alkuillasta jalkojani pitkin sohvaan ja varasti parhaan paikan. Makailee keskellä sohvaa tyynyjen lomassa, kiehnää rapsutuksia ja kurkkii saalin alta. Kohta käärin hänet saaliin ja laitan sohvapöydän alle nukkumaan. Show alkaa uudestaan pian, kiipeää varmaan uudestaan ukon olkapäille solvalla ja sitten minun pitää kuskata ukolle pähkinöitä ja muuta hyvää.
mie olen syrjäytetty kuten Tahvon lajikumppani.
Kokeilin vaan toimiiko kuvanlisäys.
Hyvin näkyy onnistuneen
Hankalin, ihan kauhee koirakuume on …eikä söpöset kivat kuvat helpota.
Muistissa on vaan vielä viimesimmän mäykkyni lähtö…se estää uuden kaverin ottamisen vielä toistaiseksi. Sitten kun unohdus korjaa satoaan niin sitten tulee taas tönöön kynsien rapinaa ja nokan vihellystä
Retu Elmeri 9 vuotta tänään.
Isäntä päästi aamulla ulos pissalle vapaana(onkohan tästä ollu aikaisemmin juttua?) ja Retu hävis sen siliän tien. Kaks tuntia tuli ajeltua ympäri Maskua, soitettua eläinhoitolaan ja yhteen aikaisempaan karkuosoitteeseen. Ei mitään havaintoa.
Sitten soitin 112:een, että onko tullut ilmoituksia auton alle jääneestä. Ni Retu jolkotti just sillon pihaan!
Laitan sankarista kuvan myöhemmin, kun suurin ketutus ja korpeeminen väistyy. Ni jos nyt kuvan laitto edes onnistuu.
Onnee Retulle!
Retulle onnea! Sillä oli syntärin kunniaksi hauskaa
Retulle onnea! Koiruuksella on ollu 9-vuoden villitys!!
Onnea Reetulle, joka halusi olla villi ja vapaa
Juu ja on syöny matkallaan jotain epämäärästä. Päästelee kammottavia tuhnuja vähän väliä.
Täytyyhän sitä toisen riemusta päästä teidänkin jotenkin osallisiksi! ;D
Mä meen tiistaina kattomaan kaverin Huskyja. Niiton noin 300 + pentuset. Saattaa siinä pari tuntia vierähtää ennen ku minolen kaikki paijannu ja rapsuttanu
Uuuuuh, Jadetsulla on ihana tiistai