Voi Jade miten ihanan syötävä pakkaus! Voi kun voisit postata ”pentuhajunäytteen”.
Aivan ihanat silmät ja se salmiakkinenä, ja ne valkohapsuvarpaat.
Minkä väriset polkuanturat, ei kai vaan vaaleanpunaiset
Jade, oi ei, mää en kestä! Vaaleanpunaset polkuanturit…
Jade, kai tiedät että kuvia voi ihan vapaasti laittaa tulemaan.
Ja ilman muuta myös Aatusta.
Outsukalta kauheesti pusuja Lakulle, pää kallellaan kuuntelee kun mää höpisen sille et on Jadetsulla söpö pieni koiruli ja häntä heiluu kun lippu tuulessa.
Täälä on armoton köyrintä menossa. Laku raiskaa tyynyä
Jade, komppaan edellistä, Laku taitaa olla ”johtaja-ainesta”.
Kiellä alistaminen, aina.
Mieti rauhassa nyt kastraatiota sitten vuoden kuluttua.
Eikä millään pahalla, vaan varaudu tulevaan. Urokset on uroksia, jotkut enemmän, jotkut vähemmän. Kokemusta on.
Juu, ei se kovin kauaa ehtiny köyriä
Meillä on itsellä kaksi corgia ja pojan corgi hoidossa aina sillon kun poika on työmatkoilla. Meidän pojat on kastroitu kummatkin. Viima siksi kun ei toinen kives laskeutunut ja Pyry kun oli niin huono syömään el kanssa tulimme siihen tulokseen, että Pyryn ruokahalu paranee kun leikataan pallit pois. Niin myös kävi, olisihan Pyrylle hyvät kelvanneet ennen pallien poistoakin, mutta olen sitä mieltä että niillä ei koiraa syötetä. Ei kummaltakaan olisi tarvinnut liian sukupuolivietin takia leikata. Pojan koiralla Maralla on pallit edelleen, se on jo 9 v. ei sen kanssa ole ollut ongelmia.
Noista meidän koirista olen aikoinaan kirjottanut ja laittanut kuvia niin paljon tänne, että porukka taisi kyllästyä
Ekan kerran käytiin tänhän yhessä pikku lenkillä. Lakulla oli menohaluja siihen asti, kunnes jostain kuulu vieraan koiran haukkuminen. Siitä shokista kuitenki selevittiin ku sai vähän aikaa olla syykyssä
Tässäpä hyä kuva Eläinlääkäri Markus Kiililtä
Vasemmassa yläkulmassa on normaali koira. Muut ovat lyttykuonoisia. Musta on ilmatilaa
Kyllä niillon henki ahtaalla :crying:
Lakuki pääsi eilen tutustumaan hevosiin. Alussa pelijätti niin pirusti, mutta hetken päästä oli jo muksaa ku pääsi hevosen turpaa nuuskuttamaan
Karvaiset lapseni
Olipa ihanaa lukea tämä viimeisin sivu Laku-uutisia. Minä kun olin pois koneen äärestä viikon, niin että ihan missasin pentu-hurmoksen. On niin söpöliinejä kummatkin, ukkoikäinen ja vauveli peput vastakkain heti ekassa yhteiskuvassa!
Olen pakkaamassa koirien ”selviytyminen yli ihmisten lomaa” tavaraa.
Karvakuonot menevät lomamme ajaksi tuttuun ja ”koirien hyväksymään” hotelliin, omilla aidatulla pihalla ja täydellä ylläpidolla.
Totolla on oma yksiö, seniorit Max ja Hobby asuvat keskenään omassa yksiössä. He ovat hotellivieraina 10 päivää kaiken kaikkiaan.
Varmasti se iso Ikean sininen kassi on tuttu, niitä on 5 kpl jo nyt ja on vielä pakkaamista.
Niissä on mm. nappulat yksilöllisesti pakattuna (nimi päällä), aamiaiseksi ihanaa liha-riista patée purkkeja, tietysti pitää olla jotain lisuja kuten lihapulleja, kananuggetteja, juustoraastetta… kaikennäköistä herkkua jotka helpottavat hotellin johdon ruuantarjoilua (jep, voivat nirsoilla vieraassa paikassa mutta lisut auttavat kummasti).
Nappuloiden joukkoon tietysti jotain lihaa tai Vogel Neu valmis koiranruoka.
Hobbyhan nirsoilee kun pitää ottaa aamu ja iltalääkkeet eli myös kaikenmaailman pehmeitä herkkuja (voi tökätä ne pillerit herkkuihin). Hobby ei hyväksy saman päivän aikana samaa herkkua, vaan pitää olla vaihtelua kuten nakit, sulatejuustopalat (puristaa sen juuston ovelasti pillerin ympärille), edam juustokuutiot (itse kuutioituja), ym ym ym.
Älkää nyt ajatelko että lisut täyttävät massut, ei, ne on vaan houkutuksena ja ”koristeluna” meillä asustaa herkkupeppuja, mutta rajansa kaikella, sellainen pieni lisä jotain herkkua niin se siinä.
Ruokailupusseja laskin olevan 84…
Sitten tietysti on pakkaamatta ”sängyt”. Ne pakkaan vasta huomenna. Mukaan saavat omat muhevat sänkynsä lisäfleegeillä.
Molempiin yksiöön vien myös kunnon isot matot. Hotellissa lattiana laattalattia, lattialämmitys, voi olla liukas tassun alla ja tykkäävät olla siinä matolla (ei ole niin kovaa luitten alla).
Niin ja sitten tietysti valmiiksi dosetteihin laitettu lääkkeet, ne ei vie paljoakaan tilaa .
Olen varannut tarpeet 14 päiväksi, loma-aika oikeasti on 10 päivää koirilla. Kun ei voi olla täysin varma lennoista pitää varata vähän extraa mukaan.
Tulee taas itkua kun vie koitulit saati sitten kun ajaa kotiin . On ne niin rakkaita.
Outsukalla oli taas tänään kavereita käymässä , Halti ja Jänkä. Kyllä oli pojilla hauskaa tarhassa. Nyt Outaa väsyttää.
Eilen isoveekun Hulda kävi kylässä. Laku ja Hulda mennä viipotti pari tuntia, melekein yhtäsoittoa Illalla yritin saaha Lakun lenkille mun ja Aatun kans, mut se vaan nukkua tuhnutti, ja yhä se nukku ku tulimma takasin
Laku feisbuukkaa
Hugo-humu toivottaa Hyvää Joulua kaikille Kyssäkaalin pentti-ystäville.
Onhan se söppänä tämä meijän poika
Jadetsu, sehän aivan syötävän hyvän näköinen, teillä on varmaan sylin täydeltä onnea tänä jouluna