Koira, osa 4 (alk. 4.5.2016) SULJETTU, Jatkuu: Koira osa 5 alkaen 9.1.2021->

Kävin ostamassa Lakustille leluja, luun ja ruokakupin. Tuo vaalee on se peitto, jonka ostin jo aikasemmin :slight_smile:

Aatu jo koitti tuota käärmestä lumota, mut niin anto parin minsan jäläkeen periksi :smiley:

Vauvvanvehkeitä :slight_smile:

Mie ostin teräksisen vesikupin tyttären koiraa varten, kun käy täällä hoidossa. Ei voi käyttää. Joka kerta kuopii sen kupin nurin, vaikka siinä on kumirengas pohjan reunassa. Luulen että näkee oman kuvansa siitä teräksestä, eikä tajua, ettei siellä kupin alla kaveria ole.

Mä vielä tän laitan ja sit pijän taukoa näijen kuvien kans. Johan te kohta kyrpiinnyttäki :smiley:

nämä meidän hirmu säät ehtivät teille sinne ylös huomiseksi. - vaikka kuinka tuntuu, että pian pitää päästä lakun luo niin olkaa kilttejä ja ajakaa varovasti sekä kemiin mennessänne että takaisin kotiin tullessanne.
(niin kuin huomaat, en minäkään malta olla seuraamatta lakusti houdinin puuhasteluja:-))

Johan tuo on teille tulossa niin että pyrstöstä savu nousee, hännästä ei tietoakaan. Ihana. :smile:

Enää 40 km Kemiin :blush: Tie vois olla parempi mut eiköhän me tiellä pysytä

Hrrrr,Jadella jännät paikat :slight_smile:

Jadella jännät hetket käsillä :laughing:
Pysykää meno ja tulomatkalla oikealla puolen tietä :wink:
…ja sitten vielä heti kun pystyt KUVIA …

Laku on kyytissä :heart: Tuossa se nätisti istuu mun ja Aatun välissä :two_hearts:Aatu kääntää heti pään pois ku Laku sitä kattoo :grin:
Laku sai mukaan pari omaa lelua, onpa jottain tutun tuoksustaki uuvessa kodissa

Laku vei Aatun paikan ja Aatu joutu lattialle :grin:

Jadetsu pääsee nyt nuuhkimaan pennuntuoksua ja palluttelemaan karvavauvaa <3 :cool:

Pientä koirakuumetta se olis täälläkin jo havaittavissa, muttei nyt vielä tähän kiireseen ja jatkuvaan säätöön mitään pentua voi hankkia, josko sitten keväämmällä tulis oikeanlainen vastaan, kunhan on ensin ehtinyt vähän tutkailla kasvattajia ja tutustua rotuun paremmin, kun nyt vihdoin olen sen seuraavan rodun keksinyt mikä miellyttää silmää ja olisi vielä suhteellisen terve rotuna. Tanskalais-ruotsalainen pihakoira on se mikä seuraavaksi tähän talouteen kotiutuu. :smiley:

Mummukoira 15v täällä alkaa näytellä sellasia merkkejä josko alkais kohta olla aika senkin lähteä sateenkaarisillalle nuoremman kaverin perässä. En tiedä onko tepposet tehnyt nämä liukkaat ja/tai jatkuva matalapaine, mutta nyt selkeästi on alkanut spondyloosit vaivata taas vanhaa, vaikkei sen kanssa ole ongelmia pitkiin aikoihin ollutkaan :ermm:

Rolloon matkaa 50 km ja nyt jo ollaan vierekkäin :heart_eyes: Tämähän mennee nyt niin ku pittääki

Jade, Laitathan  sit vielä viestin kun ootte päässeet kotiin,
terveisin nimim. “aina vähän huolissaan kaikista tien päällä olevista”

Huhuu, Jade, kotona jo ?

Jop, kotona on oltu jo kasin aikaan :slight_smile:

Koitas nyt laittaa kuulumisia!

Ompas hän valloittava :heart:
Miten eka yö meni?Märisikö vai nukkuko ku tukki?Onko äitiä ollu ikävä?

Oman nimensä Laku jo tuntee :slight_smile: Ja pissaki on nyt osunu lehtien päälle