Onneksi vesisade loppui ja ulkona on ohuelti vaaleaa höttöä… meidän karkkari pidättelee maailmantappiin isoa hätää jos sataa vettä ja on kylmää…
Isäntä puki sille sadesäällä fleesen ja itelleen paksusti vaatetta ja tunnin käveli ja veti koiraa perässään…niin vihdoin koti tiellä tempasi kökkelin ja sen joutui pussittaan Isäntä tuumasi et välillä kaduttaa et halusi koiria…
Minun pitkäkarvaiseni tekee pihalle huonolla ilmalla ja köpittelee sisälle kuivaamaan itsensä mattoihin jos isäntä ei kuivaa verannalla… Minä kuivaan aina kun mikroliinat on kivempi ko matot. Iskias jätti semmosen vaivan ettei voi paljoo kävellä ko oikee reisi puutuu ihan klöntiksi…niin isäntä kävelyttää piskejä. Minä potkasen vaa pihalle.
Jade, tuli mieleen hyvä retuutuslelu pennulle. Meillä on kestänyt lelu kauan ja retuutus ollut luokkaa - revi - tuhoa ja tapa😄
Vanhoista farkuista leikkaa lahje irti, täytä jollain (esim. loput farkuista), ompele molemmat päät kunnolla umpeen ja valmis. Pituus lelulle on vapaa, riippuu pennun koosta. Farkkukangas kestää yleensä pentuiän.
Toinen malli, leikkaa farkuista lahje irti, solmi keskelle solmu, ompele päät umpeen.
Tänhän panthin jo hakuaika lukkohon. Minoisin lähteny jo aamu kuuelta ajamaan Kemiä kohti, mut niille soppii vasta illalla 17-18 välillä. Ihan hanurista
Jade,mitä Millin kävi???
Mullaki menny ohi
Millille tuli kohtutulehus. Hakalan Pekka sen leikkas, ja kaikki meni ookoosti. Me tuotiin Milli kotia, ja se alako heräilemään siinä klo: 23 hujakoilla. Kahentoista aikaan, se heitti hengittämästä, sitte tuli se kouristus ja se kuoli pirtin lattialle mun viereen. Luultavasti syän ei kestäny nukutusta
No huh! ompa surullista.Halaus Jade.Onneksi saat uuven pikkusen
On se
Mä pyysin Lakusta kuvan. On se kasvanu mahottomasti
Kuvat aika epäseleviä, mut ei Lakusta kuulema parempia saa ku son koko ajan menossa johonki päin :
Sievä vauvveli !
Ihana aurinkoinen ilma ja maakin vähän valkoisena.
Käytiin metsäkävelyllä ja otin kamerankin mukaan.
Ostin tänhän Lakustimelle peiton, semmosen lasten peiton
4 YÖTÄ ENHÄN!!!
Voi Jade, teillä on varmasti niin täpinöivät hetket, pikku penneli tulossa.
Oi että. Niin lähellä mutta niin kaukana. Jos näet mamman niin rapsuta sitäkin. On varmasti sen arvoinen , kasvattanut hienon urosalun.
Tulin ihan vartavasten penttiin tsekkaamaan, joko Jadetsulla on koira. Siis vielä neljä yötä… Eikä Aatu tiedä yhtään millainen joulu sitä odottaa!
Voi Aatu raukkaa, ei yhtään tiedä naskalihampuista vielä yhtään mitään
Jade, pikku puruluu mammalle olisi varmaan herkkua.
Mamma voi olla kyllä ihan kypsä lapsiinsa jo.
Jade, muista sitten ottaa Lakusta paljon kuvia meille vaativa hymiö!
Ihanaa kun mammalle jää yksi ”kasvatettava”.
Ei lähde kaikki pennut omiin kotiinsa. Mammalle helpompaa
Pentukoirat nukkuu paljon ja silloinhan niistä saa södejä kuvia ?
Penskat oli lähtenhet ämyriä pakohon. Noli löytyny toisesta päästä taloa
Lakusti taitaa olla tuo keskellä oleva jonka ketarat on toisen päällä
Lakulla jo nyt johtajan eleet
Kuulin tänhän että se Lakusti on melekonen Houdini. Se osaa ottaa itelthän pannan pois,muut ei oo sitä keksinhet
Painoa sillä Houdinilla on nyt 5,5 kg
Jade, jos se teidän tuleva Houndini kerran sen hiffaa niin se sitten oppii sen heti.
Meidän Toto sai kerran pannan pois ja sehän tajusi heti että -näinhän se tehdään-.
Ostin sitten kevyet valjaat ja yhdistäjällä (karbiinihakasella) yhdistin kaulapannan lenksun ja valjaiden lenksu.
Ei saanut sitten enää pois sitä pantaa ja unohti koko jutun.