Koira, osa 4 (alk. 4.5.2016) SULJETTU, Jatkuu: Koira osa 5 alkaen 9.1.2021->

Oon mä söppänä :kiss:

Pojat iltaevästä ootellessa autto mua tiskaamisessa :slight_smile:

Lakustilla jännästi tuo etutassu.Meijjän Topi pitää kans tassua rullalla :slight_smile:

On noi Lakustin silmät ja ilme sitä myöten :kiss:

Met kävimmä tänhän Eskon kans pyytämässä kahaville naapuritallin pikku Urhon, ja kyllä se aiko joku päivä tulla, jos känttyäki on :smiley:

Eihän tuo vanha voi olla :smile: kun istuu noin pentumaisesti :heart_eyes:
Mikä Hän on muuta kun iso?

Ei näy huono omatunto vaivaavan meijän sukkarosvoa :smiley:

Sukkarosvo painaa nyt 10,7 kg :slight_smile:

Minulla on nyt kavareita. Jänkä ja Halti on hoidossa ja Outalla on hauskaa.:) :rolleyes:

Juniori ja seniori.
…olisi edes hetken paikoillaan että saisi terävän kuvan…

Pitkässä karvassa kääpiösnaku. Huomaa erityisesti “hopean” värisävyä - Max tykkää porkkanasta ja se värjää karvoja.

Täällä myös juniori ja seniori lenkillä.
Repe 1v ja Hilla 14v.

Kyllä nää lappalaiset sitten tykkää ulkoilusta.
Eilenkin oli reilusti pakkasta ja Repe oli yhteensä lähes 7 tuntia ulkoilemassa, parin tuntia tarhassa ja loppu ajan lenkillä ja leikkimässä pihassa, oli niin usvainen kelikin, että koko poika oli valkoisessa kuurassa.

Isi ja Repe pelasivat lumipelejä.
Repe on aika ping pong… :w00t:

Repen hammas vaikuttaa tosi hyvältä.

Käytiin torstaina rokotuksilla omalla lääkärillä ja hän katseli sitä myös ja sanoi, että hyvältä näyttää.
Oli kaiken puolin muutenkin hyvässä kunnossa kaveri ja kuulemma oikein kiva ja fiksu poika.

Eilen oltiin Turun messukeskuksessa. Winter dog show, Hugon eka virallinen näyttely. Täytti 10 kk just samana päivänä. Ja putsas pöydän:w00t:
Eli ROP JA SERT tuli .

Rotjakkeelle uusi pallo

Meillä Outa suolistaa kaikki pahmolelut, hyvällä onnella pari viikkoa kestää. Eikä saa leikkiä kun hetken aikaa kerralla niillä ehtii silti jossain välissä hajottaa. Tulee sitten mun luo ja on sen näkönen että jotain on nyt sattunut ja siellähän se lelu on “suolet” mäellä sängyssä. Ei onneksi syö niitä täytteitä.

Nämä meidän äitin Repelle joululahjaksi askartelemat möllykät on edelleen hengissä, vaikka niitä on tapettu ja ravisteltu joka päivä.
Toinen on neulottu ja toinen virkattu, jämälangoista.
Täytteenä on vanhoja lakanan ja pyyhkeen paloja.
Tässä se neulottu versio.

Isäntä osti aikaa sitte karvalapsille mustin ja mirrin vinkukäärmekset. Yhä ne vinkuu ja suoletki on pysyny sisällä, vaikka joka jeesuksen päivä niillä on leikitty

Tämä on se virkattu möllykkä, on vielä paljon napakampi kuin tuo neulottu versio.