Minusta hän on ihana
Söpö lerppahuuli! Miten ne minulla on tuommoisia kita ammollaan olevia?Katsoneet tietysti kasvattajastaan mallia..
(Oikeasti varmaan kuvakulmasta johtuva juttu..) Mutta kauniita nuo on kyllä, ei käy kiistäminen
Yksi talvi takana tällä köynnösukonhatulla. Vielä on hieman ruipelo, mutta jospa vuosien mittaan pulskistuisi.
Äidin köynnösukonhattuja, tämä olikin yllättäen punainen Luonnossa vielä voimakkaammin kuin kuvassa.
Ja hän sitten sininen...
saako köynnösukonhatuista siemeniä????jos niin varaisin eka paikan jonossa!!!
No on tuolla minun ukkiksessa ainakin siemenkotia latvassa -alaosa kukkii vielä täyttä päätä..
Ihania! Varsinkin tuo Peukaloisen, ihan värinsä takia, iski suoraan sydämeen ...
Onko hän miten talvenarka? En haluaisi missään nimessä tappaa heti ensimmäisenä talvena omaa kultamussu-köynnösukonhattua.
En tehnyt mitään suojaustoimenpiteitä sille viime syksynä ja hyvin talvehti. Kohta saan siemeniä siitä talteen.
aronja,hattu kourassa ja käsi ojossa!!!!
Jos muutama siemen riittäis jollakulla, niin ilomielin ottaisin vastaan.
Valmu, mulla kukkii parhaillaan muutama viikko sitten Vesalta ostettu köynnösukko, jos siihen siemeniä tulee niin saat
Meinasitko Fellow laittaa siihen suojat? Meillä kun ei selviä kärhöt, ruusut, ei viiniköynnökset ilman talvisuojausta, joten kaippa se "vaiva" kannattaa nähdä.
Saa se suojaa kun suojaan aprikoosipuun, kasvaa sen juurella. Ja lähettyvillä myös viiniköynnös, eiköhän sillekin nyt ainakin alkuunsa tarvi jotain suojaa keksiä. Kärhöjä en ole suojannut koskaan, enkä ruusuja, niissä onkin sitten muutama talviteloitus tapahtunut.
Jee, Fellow, peukutuksia ukon siemennykselle!
Köynnösukonhatun siemenet pitäisi varmaan kylvää heti syksyllä niiden kypsyttyä. Luulisin, että niillä siemenillä on lyhyt itävyysaika eli vanhenevat äkkiä. Ainakin muiden ukonhattujen siemenet eivät säilytä itävyyttä pitkään. Keväällä tuollaisia siemeniä on oikeastaan enää turha kylvää.
Miullakin näyttäisi valmistuvan muutamia siemenkotia, tämä puolestaan keskisininen variantti.
Yksi kiltti, joka huutaa hep, voisi saada.
Hep... Hep... Täällä huudetaan en kyllä ole varma siitä kiltteydestä : )
Ok, laita osoite privaatisti, ruskolilja - eikös ne tuhmat pääsekin pidemmälle ?