Kranssi

Ja vielä 

ja vielä

Olisikohan tämä pitänyt laittaa johonkin kierrätys/rappioromantiikkakeskusteluun. Mutta kranssi tämä on.
Ruosteista piikkilankaa ja miehekkäitä tilpehöörejä, laitettu traktorihallin seinälle.

Valokranssi rautalangasta, paperinarusta, hopeanvärisestä koristenarusta ja ledvaloista.

Ai kun kiva! Ootkos tehny, Pisamakello, ton johonkin pohjaan? -tosi hieno idea tuokin. Kaikki yllänäytetyt kranssit on nättejä, varsinkin tuo “miehekäs”, ruosteinen :slight_smile:

Kiitti memuli! Paksusta rautalangasta väänsin pyöreän kehikon, johon kiinnitin ohuella rautalangalla narunippuja (ylös, keskelle ja alas). Jokainen nippu aina hiukan edemmäs kuin edellinen. Taakse kieputin rautalangasta “ripustuskoukun” ja sitten päälle 120 lediset valot. Pöyhitään karvojen joukkoon.

Mä toissapäivänä kävin lenkkipolun varrelta keräämässä muutamat pajunoksat, ajatellen ryhtyväni syyskranssin tekoon, tämä siis ensimmäinen lajiansa minulla joten oon ihan kädetön tässä(kin) :smiley:

Kannattaako mun liottaa noita pajuja, ennenkun ajan kieputtamaan kerälle (ajattelin tehdä aika ison kranssin) ja kuinka kauan jos täytyy?

kiitos jo valmiiksi avuista ja neuvoista :slight_smile:

En minä ole liotellut. Yleensä kieputan ne kranssiksi ja sitten laitan ämpärin ympärille kuivumaan.

Taas mentiin mistä aita on matalin. Kaikki pihalta ja vanha rustiikki sydän päälle

Onpas kiva! Voi kun nyt itse saisin taas jotain aikaan. Ajatus oli käydä saksimassa korallikanukasta kranssiaineksia, mutten ole vielä sen pidemmälle ajatuksessa päässyt.

Kunhan opettelin

"  Naveton " ovi-koristus

Ostin tänään joulumarkkinoilta. (Alla näkyy ovenkolkutin)
kuva

Haa, tämmöinenkin ketju löytyi! 
Laitanpahan tähän kuvia eilisistä askarteluistani. Osa on vielä vailla kotia, mutta eiköhän sekin asia vielä järjesty. En vaan malttanut lopettaa, kun materiaaliakin tuntui riittävän:hehe:

Ompa kauniita!

Salamalla kuvattu, eilen oveen kiinnitetty. Juu, on siinä kaksi lehtokotilon kuortakin, keskellä ylhäällä.
Ruokaetanoiden kuoria, pussillinen 75 senttiä Kontista. ja vanha pajupohjani.