Miten olis tällainen astia leikoille?
Mistä toletta löytäneet semmosia oikein pikkisiä saviruukkuja? Mä kiersin tännään Tokmannin, Terran, Prisman ja Sittarin eikä missään ollu. Terrassaki oli vain oikein pikkisiä aluslautasia muttei niihin ruukkuja
Kyllä täällä on ollut oikein pieniä ruukkuja noissa kaikissa aina joskus, ei tietenkään silloin kun tarvitsisi. Ei ollut edes isompaa ruukunsuojaa asiallisissa väreissä tässä eräänä päivänä, kaikkia koristeltuja ja värillisä kyllä oli. Meillä päin on onneksi yksi kukkakauppa, jossa myydään ruukkuja ja muita tykötarpeita, sieltä yleensä löytyy, muttei tietysti halvalla. Viimeksi löytyi amppelipurkki ketjuilla vasta sieltä, Terrassa ja muissa oli vaan sellaisia ulkokäyttöön sopivia. Honkkarissa on täällä valikoimat minusta jotenkin kutistuneet, samoin Hintakaaressa.
Muovisekki ois kelevannu, mut ku ei ollu niitäkään
Nyt sytty lamppu. Pienistä kahavikupeista sais soppelit ruukut pikkusille mehiksille. Metalliterällä niihin sais pohojareijätki
Tievoksi muillekki. Sinellistä saapi pikkisiä saviruukkuja Postikulut on vaan 4,90
13.päivä tilasin ruukut ja eilen noli jo sittarissa. Nopsaa toimintaa Sinellillä
Voiko tätä sanoa ruukuksi, voihan?
Kaikki siemenperunat eivät mahtuneet varatulle perunamaalle, loput laitoin kolmeen ammeeseen. Liikaa niitä oli sittenkin, tulivat tosi tiheään, mutta eihän niitä muutenkaan voinut käyttää.
Kävin viikko sitten Amsterdamissa ja tietenkin kukkamarkkinoilla. Siellä oli näin söpöjä pikkiriikkisiä saviruukkuja joissa kasvoi ihan pikkiriikkisää kaktuksia ja mehikasveja… oli tietenkin pakko ostaa.
Tämä ketju on nyt huonekasvien alla mutta ruukkukeskusteluun liittyen tietääkö kukaan mistä voisi ostaa tällaisia ikkunanaluslaatikoita? Olen kiertänyt Plantagenit, Hong Kongit, Bauhaussit ja Kodin Terrat, etsinyt netistä ja Suomessa en ole näihin missään törmännyt? Tämän tyyliset amppelit olen Plantagenista ostanut ja tykkään tästä tyylistä tosi paljon.
Oho!
Enpä olisi uskonut, että kukkaruukut ovat noin arvokkaita. Olen näistä tykännyt, kun on syvä aluslautanen.