Juu, minä sen vasta loppukesällä ostin. Nyt en muista mitä siinä luki siinä nimilapussa, mutta sen nimilapun kuvan ja nimen mukaan sen piti oranssi oleman.
Ha-haa! Se vaihtoi väriä! Avautuu tuommoisena kirkkaankeltaisena, mutta nyt kun on kokonaan auki onkin oranssi. Ihan niinkuin pitikin. Mutta osasi kyllä säikäyttää.
taas yksi suositeltava tarhakullero... se kun ainoa pallomaisen kukan omaava valkoinen kullero... ainakin mitä itse olen löytänyt... tassä siis Trollius x cultorum ''Alabaster''
Aivan ihana, tuo valkoinen Kullero, enpä ole ennen nähnyt moista.
Mistä tuollaisn kulleron voi löytää??
Kullerot ovat päässet vauhtiin
Oi. Kullerot on ihania, minulla ovat vaan huonossa paikassa rikkaruohojen valtaamana. ja tuo valkoinen on TAIVAALLISEN ihana!
wautsi, tuo valkoinenhan on tosi upea! Sain juuri alun valkoisesta kullerosta, joten pitää nopsasti mennä juttelemaan sille mukavia. On vielä niin pieni. Ja ryypynkin annan.
Keltaisen olen saanut häviämään, mutta olen tykännyt siitäkin.
Valkoinen kullero - onpa todella kaunis! En ole koskaan nähnyt aikaisemmin. Keltaisia vaalin pihamaallani aarteenani, mutta nyt kyllä yritän jostain metsästää tuon valkoisenkin ihanuuden.
Amerikankullero kukkii
Tässä nämä perinteiset keltaiset tänään.. On mielestäni ihanat.
Meillä äsken kuvattuna ilta-auringossa:
Perinteisiä keltaisia haluaisin myös - haluaisko joku vaihtaa?
Keräsin tuossa äsken kulleron siemeniä ja nyt pähkäilen, kylvänkö pintaan vai peittelenkö?
Eipä niitä luonnossa kukaan peittele - heitän nyt ensin pintaan ja laitan multaa päälle jos joku neuvoo niin
Vuokkiksen ja pirjoh:n lähettämät taimet ovat hyvästi hengissä!
Kulleroniittyä Saanan juurella.
Vautsi!
ja upeita ovat koivutkin!
Viime syksynä Tommolantilalta ostettu amerikankullero kukkii.
onpas hää sievä.
Hei, sain tuttavalta viime syksynä pikku nyytin kulleron siemeniä. kylvin ne syksyllä kukkapenkkiin ja nyt ne ovat itäneet ja minulla on rivi pieniä sirkkataimia ihan tiheässä kasvamassa. Pitääkö taimet jotenkin harventaa tai siirtää väljempään paikkaan kasvamaan suuremmiksi? Vai hoitaako "luonnonvalinta" asian niin että liiat taimet tukehtuvat itsekseen?
Mukavasti ovat kasvullaan viime kesänä kylvämäni kesäkullerot uudessa etupihan viuhkassa :}
Tuo monen sivun takainen valkoinen kullero täytyy joskus tulevaisuudessa ottaa tavoitteeksi.