Olipas se urakka 30 tainta on nyt sitten eka koulinta suoritettu,ja varmaan tule vielä toiset mokomat lisää.
On sulla paljon vauvoja hoidettavana!
hillasuo nyt vasta kesäheinä huomasi, laitin sulle viestiä .
Pirkkis tää on sitä terapiaa sitä sellaist erittäin hyvää.
Soili sinulta saatu kuparikukka alkaa kukkimaan on kolme nuppua näkyvissä.Muistakseni kerroit ettei sinulla tämä kupari ole koskaan kukkinut.Laitan uuden kuvan sitten kun kuka on avautunut
Ihania karvanuppuja, suorastaan suloisia
Raili, onneksi olkoon! Oliko tämä se E. sphalera. Multa se otti ja kuoli. Käytätkö lisävaloa?
Soili kyllä se on E.sphalera itse en huomannu tytär huomasi tänään.
Onnittelut nupuista. Millainen laji tuo E. sphalera on?
Tälläinen näyttäs kuukkelin mukaan olevan
joo ja tosi hidaskasvuinen onkin.
Mun pitääkin nyt oikaista tämän kukan nimen se onkin Fimbriata dudley,silver.eikä sphalera ,pyydn antekeksi mokailuni,sitä se innostus teettää.Tämäkin kukkii valkoisilla kukkasilla.
Juu, tuo raidallinen on E. fimbriata ''Dudley''s Silver'', ei kukkinut minulla sekään ja se meni niin huonoksi, että heitin juuri viime viikolla menemään. E. sphaleralla on täysvihreät lehdet.
Mulla tuo on ruvennut kasvattamaan nyt oksan kaaroja ,kunhan tuosta vielä kasvavat niin jos haluat soili uuden kasvin kasvattaa niin minulta saisit vaihtariksi tuohon sphaleraan.
Raili, ei mulla ole sitä sphaleraa enää. Mutta ehkä löytyy jotain muuta.
Soili laitatko yvtä mulle niin sovitaan sitten paremmin mitä kiva sulta sitten löytyis.
Kannattaako villakuparilehdestä (E. lilacina) nyppiä rönsyjen alut heti pienenä pois vai odottaa että kasvavat sen verran, että voi niistä juurruuttaa uusia? Kelpaisiko kenellekään villakuparinalku?
Mulle kelpaisi jos ei kukaan oo jo varannut
Samoin, oiskohan mulla mitään vaihtaria?
No ne varattiin sitten alta aika yksikön. xD Pitänee lannoittaa, että kasvavat äkkiä lähetyskuntoon.