onpa hienon vihreän vihreä aivan kuin ensi nurmi, toivottavasti sopeutuu nopsaan toisenlaisiin olosuhteisiin ja alkaa kasvamaan ja kukkimaan, minkäväriset kukkaset siinä tulee olemaan?

Silver sheen avasi vihdoin kukkansa,jos on kukka pienilehtinen niin on kukkaki pieni.
floora tuo Cia sphalera kukki valkoisilla kukkasilla.

Laitoikin vielä KeeWee ja Silversin kukista kuvat vierekkäin niin näkee kuinapaljon pienenpi kukka silverillä on.
on pienempi mutta herkullisemman värinen.
Kylläpä Raililla on ihania
Melkein syötävän ihania.
Minä en ole koskaan huomannu mun kuparilehdessä yhtäkään siemenkoteloa, mutta en myöskään ole ollut vt. mehiläisenä ![]()
Jotenkin olen omaksunu, että kun kukka alkaa kuihtua, niin nappastaan pois jos ei halua uutta rönsyä siitä kasvavan ja jaksaapa kukkia enemmän.

Tänään aukesi vielä tämä etallisa myös ekan kukkansa.![]()
Tyhmä kysymys tietämättömältä: onko tuo pieni punertava tuossa keskellä nuppu vai jotakin muuta. Tää on niitä Railin viimekeväisiä siemenkupareita.

Nuppuhan se on
Hienoa! Sitten vaan odottelemaan...
Voi kuin hieno juttu et alkoi nyt jo kukkimaan,mulla noi taimenet ei kyllä kuki mutta jokaisessa näkyy noin sentin mittaisia rönsyn alkuja melkein kaikissa jotka jätin itslleni,
Tää jossa on nuppu on niistä neljästä kasvista pienin, toiset senkun kasvattelevat paksuja rönsyjä, joissa on jo niissäkin rönsyjä.
Keväällä pikku pistokkaasta laitettu Suomi kukkii. Ompahan pieni kukka. Terkut pirjoh:lle.

Kaunis on kukka ,mulla kohta alkaa safary kukkimaan on nuppu jo näkyvissä,laitan kuvan kun aukaisee nuppunsa.![]()
Kiitokset terkuista ja onnea Suomen kukasta:)
Minulla tuo Suomi on kukkiensa lisäksi pienilehtinen ja kitsas kasvattamaan uusia rönsyjä. Onko muilla samanlaisia?
Minulla Suomi on kasvanut tänä kesänä oikein hyvin, rönsyjäkin on tehny ihan kivasti
Sain kuparilehtitaimen, jonka nimi ei ole tiedossa. Tunteeko kukaan teistä tätä? Kukat ovat punaiset...

pirjoh
Terveisiä myös täältä. Komeat suomipistokkaasi kun melkein tuhoutuivat postin "hellässä"hoivassa, mutta pienistäkin silpuista sain muutaman
selviytymään ja jatkavat kasvuaan sitkeästi ![]()
Vaalenpunainen pantteri eli Pink Panther
kiva että Suomi elää ja voi hyvin ympäri maakuntaa;)