Kuparilehti, Episcia

Tai seinäruusu jos ei muu auta niin haen sulle prismasta paketin provadoa ja laitan postissa tulemaan, se on sen verran littana paketti että tulee pienillä postikuluilla, jos ei peräti 0.80 €

Jade, voihan ne avata sieltä pakteista ja laittaa muovipussiin, kuoren sisälle niin ovat ilman sitä pahvia pienempiä.

Niin voikin

Provado ei tepsi punkkeihin!

Voi miks meitin shittari on tollanen minimarketti ettei siellä ole paljoa mitään muuta tarpeellista kun ruoka…murr. Ja kyllä nuo on punkkeja.
Jade: Oiskohan ne puikot minkä hintasia?

Seinäruusu, mun mielestä se paketti makso 7.90 euroa ja siinä on 20 puikkoa

Onko suomessa ja sun goldissa samanväriset lehdet, minulla pitäisi olla molempia, mutta epäilen että kuitenkin molemmat ovat suomea niissä kun on ihan samanlaiset lehdet.

Ootappas hetk, käyn ottamassa kuvan siten että ovat viekukkain

Tässä, vasemmalla on sungold ja oikealla suomi, salama tuo vähän ylimmäärästä kiiltoa mut koita saada selvää  

Jade, koska olet laittanut nuo multiin? Hyvän näköisiä.

Enhän mä muista, ne on ollu paljon isompia mut talvi teki taas tuhojaan ja jouduin nuita leikkomaan reilusti

Minulla ne on vierekkäisissä ruukuissa, ja ovat aikalailla saman näköiset lehdiltään. En tiedä onko sitten kukissa eroa. Kumpikaan ei ole vielä kukkinut.

Mä katson löydänkö koneelta molemmista kuvan

Tässä on ainaskin sun gold


KeeWee toi meillekin nyt kevään ensi kukkansa,se on nytten sitten kevät kun alkavat kukat kukkimaan meilläkin

Upean väriset lehdet tosiaan. Mikä onkaan kukan väri sitten, tiedätkö jo etukäteen?

Voiko kuparilehteä lisätä pelkästä lehdestä, kuten vaikka saintpauliaa?

Käsittääkseni voi mut se on tosi hidasta hommaa

Kiitos Jade sukkelasta vastauksesta - taidanpa laittaa pikkupistokkaan vierelle pari lehteä, lähtevät sitten tai eivät:)

Onko oikeesti sun goldilla ja suomella mitään eroa mistä ne voisi erottaa?