Kuparilehti, Episcia

Kakapolla valtava tuo pink panther. Tässä omani, joka koostaan huolimatta puskee innolla rönsyjä ja kukkanuppuja. Varmasti on yks lempparikukistani, kun rakastan v.punaisia kukkia:-D

Mun Pink Pantherini kasvaa ja rehoittaa sekä rönsyilee mutta ei vaan kuki

Kakapolla kyllä hianoa kukintaa…

Raili45 minulla ei edes rönsyile saati sitten kuki

Raili, mä en varmaan ole paras neuvomaan, mut joskus olen lukenu, että se rönsyjen irroittaminen auttaa kukintaa. Niin olen itse tehny noille pienillekki aluille.

Onhan tuosta ollu puhetta jo monesti ja ainakin sivulla 122

No nih, mähän olin ollu hereilläkin välillä:-)

Sinäruusu hihi vai vitsinä. aattelin nimetä tuon minun siemen kasvatetulle nimeä ,no suomi ei taida kelvata kun jo on sen niminen.Minä sitten ristin sen Episcia RV  Apple green eli omenan vihreä, kummalla nimellä aikanaan pistän rönsyt kiertoon ,suomeksi vai englanniksi saapi äännestää kunpi sopii paremmin,tää nimi sitten on vain meitin nettiläisten käytössä jooko.

RV Apple Green. Sehän on hieno nimi. Kannatetaan

RV Apple Green on hyvä, kannatetaan !!

Tänä EPISCIA MY PRECIOUS tulossa loppuviikosta,Ei siis mikään pieni.

Joo hyviä on sekä englannin että suomenkielinen nimi. Mulla kukkii just sellainen sun siemenkasvat ti ja upea oranssiin vivahtava punainen on kukka. Laitan kuvaa ku olen kotona. Tuo Railin keltakukkainen!! Rönsyjonon kärkeen yritän päästä, kun en ollut niin ilkeä että kilpaa olisin huutanu;-D

Ai jaa et silleen olit aattellut  toimia, hyvä palkitsen sit sinua rönsyllä

Mitä niille sit tehhään jokka huutaa siitä huolimatta oli sielä tutun huuto tahi ei

Tosi hyvä idea toi nimijuttu ainakin mun mielestä- kannatetaan

Nii jade- tai mitä niille tehää jotka ei pysty huutaan ollenkaa? No ne vaan nuolee näppejään ja kuolaa näppisten päällä ja kerjää sit täällä niinku mä :wink:

Tuo E my precious on ihanan raikkaan kesäinen. Raili, täällä kans 1 jonossa huutava.

On tosi kaunis Railin uusi kuparilehti. Jotenkin herttaiset ovat vaaleita lehtiä vasten nuo keltaiset kukat.
Raili sai kertaheitolla paljon ystäviä

Jadelilla sit vaan ootellaan josko myyjä laittaa myyntiin uusinnan kuten oot varmaan huomannutkin ja silloin voi onnipotkaista ja saada vaikka halvemmalla kuin ensin myyty,oon huomannut et niin käy aika useastikkin. joidenkin kohdalla minä mukaan lukien
Joo tällä sitten mennään jatkossa RV Apple Green jos kaikille vaan sopii oma kasvatti kulkee sit tällä nimikkeellä ( huomautuksena ei virallinen nimike.kasvattajan antama nimi.)
On se kiva kun on paljon ystäviä,jokais koitan sitten rönsyillä muistaa sit ajallaan.

Olen odotellut tämän tuntemattoman (keskellä) kukkimista. Hyvin voi muuten, mutta ei nupun nuppua

Adam´s Ribb kirkkaanpunaisin kukin on ihan nätti. Lehdetkin kauniit, mutta jättikokoiset

Tässä siis tänään ekan kukkansa aukaissut, jonka epävirallinen nimi on käsittääkseni nyt RV Apple Green. Tästä sain pienen alun viime kesänä Raililta:-) Piti kuvata ulkona, ku niin pimeetä oli jo sisällä näin iltasella… Tällä on kyllä niin komean vihreät lehdet! 

Muoks! Niin ja Kakapo, sun pitää ehdottomasti leikellä siitä nimettömästä vähän paloja irti, että alkaa kukkia;-D (On mulla oma lehmä ojassa, jos sitä epäilet, hihiii…)

Kaikki episciani voivat hyvin, mutta Chocolate Velourin lehdet kuivuvat ja ovat vetelät. Laitoin sen nyt sisemmälle huoneeseen, jossa on hämärämpää. Onko kokemusta ko lajista? Eikö se kestä edes pientä määrää ilta-aurinkoa josta muut pitävät?
Siinä nimettömässä, josta kuva vähän aikaisemmin, on kehittänyt yhden nupun. Seuraan mielenkiinnolla mitä sieltä ilmestyy