Saat jakopalan, kunhan se leviäisi ensin tuosta isommalle alueelle! ![]()
Ei sitä voi ruveta jakamaan, kärsii siitä. Etsyllä olis ollu jonkinlaista mutta sieltä ei voi enää tilata mitään, hurjat lähetyskulut niillä nykyään.
Kyllä voi jakaa, kunhan juurakko kasvaa. Tähän voi mennä pari vuotta, mutta jos maltat odottaa, saat jakopalan toki!
Etsyltä ei kannata tilata mitään! Olen katsonut noiden tarjontaa ja ne on ihan huijausta, käsiteltyjä kuvia, mukamas jotain täysin sinisiä kukkia mitä ei ole olemassakaan jne.
Katso mieluummin Dutch Bulbs, Farmer Gracy, EuroHosta tai Lukon. Kuulemma Lukonillakin on ollut sitä ongelmaa, että kasvit on eri lajiketta tai väriä mitä on luvattu…
En ole etsyllä käynyt enää vuosiin, nyt tutkin vain jos tuota olis löytynyt.
En pahemmin tilaa mitään, kun ei oo tarvetta. Vain jos joku mielenkiintoinen löytyy.
Katotaan sitten jonkun vuoden kuluttua jos sulla juurakko kasvaa tarpeeksi.
Nätti olisi..
Mahtaako joku muka tuollaisia tilata, en kyllä huolis. Oisko AI kuvia.
On hieno!
Hyvänen aika miten upea väri ![]()
Mulla alkaa nyt nämä tavalliset pumilat kukkia. Seassa on myös korkeampaa perus-saksankurjenmiekkaa, joka alkaa kukkia sekin. Nämä on kaikki purkutonteilta.
PS. Se tumman rurkea pikku-Iiris diagnosoitiin klorofyllin puolella Iris Pumilaksi, ja lajikkeeksi veikattiin “Little Buccaneer”.
Kuulukohan tähän kategoriaan, joskus Lukon bulbsilta tilattu. Ovat matalia, pitäisi olla vielä keltainenkin, en ole ihan varma missäpäin pihaa se kasvaa.
Siis apua miten kaunis! ![]()








