Niin on, juu. Koskaan en oo saanu yhtään itämään.
No mullahan olikin sitten sen itämisen suhteen alkajan tuuria, minkäslaista ruuaksi valmistettavaa se mai-lee sitten oli?
etkös lukenut tuota linkittämääni ketjua?
kovasti minä siitä pidän, mutta kyllästymisen vaara on lähellä, jos 20 kpl on loppukesän sato ja yksin sitä joudun syömään.
40 spagettikurpitsa-ateriaa on aika hurja määrä parin kuukauden aikana:-)
Sorry, multa meni linkki ohi.
Taitaa olla parasta jakaa noita alkuja sitten naapureille ja toivoa että sopu silti säilyy
Laitoin tänään maahan. TIedän, että ovat liian lähekkäin, mut tossa oli niin just oiva paikka tollaselle kurppamaalle, enkä raaskinut hyviä taimia heittää pois.
Voisko joku tuoda mulle poikakukan??
Tässä on naarmuja
Tälläsiä valkosia palleroita on ainaki 5
Olenko mä tänävuonna ainoa korstekurpan kasvattaja???
Taidan olla.
Saattaa olla niin, mikäli keskustellaan korstekurpasta
Mulla saattaa olla jokunen koristekurppa tuolla…
Voiko koriste- ja kesäkurpitsa risteytyä? Kun mulla pitäisi olla 6 erilaista koristekurpitsaa kasvamassa lavassa ja yksi niistä kyllä erehdyttävästi näyttää keltaiselta kesäkurpalta. Ja kasvaakin samalla tavalla kuin kesäk.
Ja siemenet olen itse ottanut viimevuotisista koristekurpista.
Niin Tatti, et kasvata yksin koristekurppia. Mulla on vasta pieniä raakileita, mutta kuitenkin.
Vihreen seuraks tuli valakone söpö pallero
Mitäs sieltä heinikosta paljastuikaan!
Tämän takia en sekotuksista tykkää… Siemeniä 50 ja onnistun aina ottamaan sieltä ne samaa lajia olevat… Ufot on kesäkurppia, mutta itse kasvit kuoli ennen kuin nuo ehtivät kypsymään, joten ilahduttakoon koristeina Tuosta keskimmäisestä katosi oudosti tuo vihreä väri oli samanlainen kun nuo keltavihreät.
Paljon niitä tuli muutamasta siemenestä, mutta tänä vuonna ei ollut yhtään erikoisen hienoa yksilöä…
Vielä löytyi muutama:
Mä sain ihanalta naapurilta neljä koristekurpitsan taimea , ovat jo hurjassa kasvussa , isoimmassa on jo nuppujakin !
Mulla ei ole mitään kokemusta näistä. Laitoin tonne partsille suoraan , kun hän oli pitänyt vaan sisällä ja ovat mun mielestä aika honteloita , pakko viedä mökille jatkossa , mutta , voiko ne jättää kasvamaan maata myöten ?
Se olis varmaan ainoa keino mulle koska siellä rannalla tuulee aina ja taitaapa olla muutenkin aurinkoisin paikka
Voivat kasvaa maata myöten.