Heissuli. Koitanpa minäkin koota itteni ja alkaa kunnon penttiläiseksi jälleen. Tässä nyt aluksi hyviä ja huonojakin kuvaelmia kotini kukkasista joita sisätilois hoitelen. Jännää osaanks mää tän…
Pikkuinen Vanhapoikavauva, varastin hänet kaverin huoltikselta
Komea tuoksulehtikaktus tuossa kehikossa.
Voi,onks hänes yks verso? Kiinariraukassa? Kyl siit viel hyvä tulee.
lisäys: muille tiedoksi,se on mun antama,siks uskallan kuittailla.
Kyssikseltä saatu juu, en ole kiinariurallani päässyt likikään samaan kuin Kyssäkaali. Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato
Jostakin syystä tykkään kaktuksista, kai siksi kun ne eivät kuole vaikka olisin kuukauden poissa kotoa. Onhan niiden hidasta kasvuakin kiva ihmetellä. Tarpeeksi vilpoista paikkaa talveksi minulle niille ei ole, mutta kesät he saavat asustella ulkona, joten ehkä ne joskus suostuvat puhkeamaan kukkaankin?
Onpa nätti kaktusasetelma, muutenkin niin reheviä kaikki kasvit.
Kiitos memuli, mulla on vaan ihan liian vähän valoisia ikkunoita minne voisin sijoitella kukkiani. Nyt olen isännälle ehdottanut että laittelisi lisää koukkuja kattoon että saisin amppeleihin osan kukistani, kun kaikkia en nyt tähän kuvakavalkadiin ole edes laittanut. Viherhuonekin olisi kiva, mutta saapi nähdä saanko sellaista meidän isännän muiden aikaa vievien projektien takia