Leivonnaisia

Kinkku-fetapiirakka tuli leivottua:

5 tykkäystä

Hiekkakakku.

Rommiaromia ja sitruunamehua lisäsin.
Gluteeniton.

Kun laitoin massaa siihen vuokaan, niin yksi annos irrotti korppujauhoa ja siihen kohtaan tietty tarttui. Kaivoin paiston jälkeen sen palan ja pistin reiän paikkaan.

Kuva hieman vino.

6 tykkäystä

Karjalan piirakkoja taasen. Käytin karkeaa ruisjauhoa, vähän vaikeampaa oli kaulita.

11 tykkäystä

Onpa upea :face_savoring_food:


Bebepiirakka ja marengit kyhyjöttää uunissa.

10 tykkäystä

Tulee joulu mieleen.. :face_savoring_food:

1 tykkäys

Lorahti pikkusen liikaa punasta väriä :sweat_smile:

Käytitkö viinikiveä marenkien loihtimisessa, tarpeet löytyy puhti puuttuu. Mustikkapiirakan tein illalla.

Mihinkä käytät nuo marengit, vai syötkö sellaisenaan?

En käytä,valakuaiset ja sokeri vaan.

1 tykkäys

Joo,nuin napostellaan ja äkkiä ovat menneet :joy:

2 tykkäystä

Tein vegaanisen vaahtokarkkien massan ja ne on kuivatuskaapissa.
Huomenna pitää leikata.

Kikherneen liemellä tein.

Kaura kurpitsasämpylät aamiaiselle.
Kyllä kurpitsa raaste antaa ihanan mehevyyeen sämpylään :face_savoring_food:

1 tykkäys

Tein kuiva kakun, vein tyttärelle, siellä on syöjiä. En itse välitä niistä, palasen kyllä söin.

Maapähkinävoi cookiet.
On kyllä makoisat. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Vein yhden oravallekin maistiaiseksi. :wink:

4 tykkäystä

Kuivakakku tehty.

6 tykkäystä

Paljonkohan söisin kylmän maidon kanssa jos voisin.

Ei ole kyllä maitoakaan😄

7 tykkäystä

Suklaatuorejuustokakku huomisen ja seuraavan päivän jälkkäreiksi.

Aika onnistunut tuotos. Täytteessä purkki kermaa, mascarponea, tummaa suklaatia, mandariinin mehu johon kaksi liivatetta, vähän tummaa rommia, pölysokeria ja vaniliasokeria.

Pohjalla gluteenitonta piparimurua ja vähän sulatettua voita.

9 tykkäystä

Onko tuossa kalvoa reunassa?

Ei. Kyllä se irtoaa.