Kinkku-fetapiirakka tuli leivottua:
Hiekkakakku.
Rommiaromia ja sitruunamehua lisäsin.
Gluteeniton.
Kun laitoin massaa siihen vuokaan, niin yksi annos irrotti korppujauhoa ja siihen kohtaan tietty tarttui. Kaivoin paiston jälkeen sen palan ja pistin reiän paikkaan.
Kuva hieman vino.
Onpa upea ![]()
Tulee joulu mieleen.. ![]()
Lorahti pikkusen liikaa punasta väriä ![]()
Käytitkö viinikiveä marenkien loihtimisessa, tarpeet löytyy puhti puuttuu. Mustikkapiirakan tein illalla.
Mihinkä käytät nuo marengit, vai syötkö sellaisenaan?
En käytä,valakuaiset ja sokeri vaan.
Joo,nuin napostellaan ja äkkiä ovat menneet ![]()
Tein vegaanisen vaahtokarkkien massan ja ne on kuivatuskaapissa.
Huomenna pitää leikata.
Kikherneen liemellä tein.
Kaura kurpitsasämpylät aamiaiselle.
Kyllä kurpitsa raaste antaa ihanan mehevyyeen sämpylään ![]()
Tein kuiva kakun, vein tyttärelle, siellä on syöjiä. En itse välitä niistä, palasen kyllä söin.
Suklaatuorejuustokakku huomisen ja seuraavan päivän jälkkäreiksi.
Aika onnistunut tuotos. Täytteessä purkki kermaa, mascarponea, tummaa suklaatia, mandariinin mehu johon kaksi liivatetta, vähän tummaa rommia, pölysokeria ja vaniliasokeria.
Pohjalla gluteenitonta piparimurua ja vähän sulatettua voita.
Onko tuossa kalvoa reunassa?
Ei. Kyllä se irtoaa.









