Iloleipuria myyvät kaikki isommat tavaratalot ainakin, eli varmaan voisi kysyäkin sieltä että tilaavatko valikoimaansa? Luulisi tähän aikaan vuodesta tekevän kauppansa.
Lisäys: Lekue-sarjaakin myyvät Anttila jne.
Iloleipuria myyvät kaikki isommat tavaratalot ainakin, eli varmaan voisi kysyäkin sieltä että tilaavatko valikoimaansa? Luulisi tähän aikaan vuodesta tekevän kauppansa.
Kava51, kiitos tuosta linkistä, sieltä löytyi minitorvivuoka jonka halkaisija 13,5cm ja vetoisuus 4,5 dl, hinta 10,90€. Taitaa tuonne lähteä tilaus ellei nyt muuta ilmene. Kiitos kovasti!
Tein eilen valkosuklaa-täytekakun. Levy taikinaan ja toinen kuorrutteeksi. Nyt lähden tekemään nokkos-fetapiirakkaa.
Yritän tehdä vaan parin munan kakkupohjan, kun muuten tulee liikaa syötyä. Illaksi broilerisinihomejuustopiirakan.
Fellow, käytetty alumiininen pikkuvuoka löytyy, korkeus 7 cm, sisämitta 19.
Kassikäppi, laitan sulle yksäriä =)
Tein "lennossa" isäinpäiväkakun. illalla paistoin pohjan ja aamulla aikaisin täytin ja koristin. Täytteenä sulatettua mansikkaa vähän haarukalla hienonnettuna, päälle kermavaahtoa, ananspaloja ja strösseliä. ja hyvä tuli , melkein jo syöty. ![]()
Mä tein isänpäiväkakuksi britakakun, täytteenä vähän kurpitsa-aprikoosihilloa ja ananaspaloja ja paljon kermavaahtoa. Ei kaunis mutta hyvää.
Löysin hyvän kuuloisen saaristolaisleipä-reseptin ja nyt tyhmänä kysyn, että mistäs niitä kaljan maltaita saa ostaa? Onko ollenkaan sama asia kuin sellainen kaupan kotikaljapaketti?
Ei ole. Jauhohyllystä löytyy sellainen tuote kuin kaljamallas.
Löysin heti perään leiväntekoketjun, johon tuo minun viestini olisi paremin sopinut.
Kiitos Emo ![]()
Oon mie käynyt joskus talouskoulunkin, vaikkei ehkä uskois ![]()
Aion leipoa heti kun kaupasta musitan lehtitaikinaa ostaa, joulutorttuja![]()
Ne ovat herkullisia, edullisia, ja helppoja, joten niitä on kiireessäkin suht. helppo tehdä.
Myös pullaa olisi tarkoitus joku päivä tehdä, kun vain ehtisi ja jaksaisi.
Pitkästä aikaa tein lihapiirakkaa. Siitä saa muutamaksi illaksi iltapalaa.
Mmmm...Kurpitsan lihapiirakka näyttää herkulliselta! Pitänee joskus itsekin tehdä iltapalaksi pakkaseen ![]()
Minä innostuin tänään leipomaan korvapuusteja - miksiköhän niistä tulee aina näin epäedustavia..? Pitää aina syödä itse, kun ei kehtaa vieraille tarjota

Tiipapin korvapuustit on ihan syötävän hyvän näköisiä! Mulle käy ihan samoin ja meillä kyllä menee parempiin suihin kaikki leipomukset,vieraat saa tyytyä kaupan pulliin!
Löysähköstä taikinasta ne noin levähtävät, mutta ovat paremman makuisia.
Rupesi mielettömästi tekemään mieli joulutorttuja. Nyt ovat levyt sulamassa, ja pian menen leikkelemään levyjä ja taittelemaan tähtösiä. Päälle vielä tomusokeria niin hyvä tulee![]()
Pari hedelmäkakkua on tekeillä.