Toinen keltainen lilja. Tämän nimi hukkunut jo aikojen saatossa. Tänä kesänä uusi korkeus ennätys, 130 cm.
..no niin, onnistuihan se, hetki sitten ei lähtenyt yhtään viestiä minnekkään...
Kaunis kerman valkoinen lilja. Laitan tänne, kun mielestäni ei ole varsinaisesti tiikerin liljakaan, vaikka nimi on White Tiger...
Nyt lilja kukoistaa, melkein kaikki nuput ovat auenneet.
Tuhkan levitys auttoi varmaankin, monenlaiset liljat terveen näköisiä ja nuppuja tulvillaan, alkavat avautua päivittäin.
Aivan i-ha-na tuo vuokkisen lilja Nyt pitää laittaa nimi talteen, josko tuota jostain löytäisi!
Tämä on hauska, kukka nuokkuu vain n. 30cm varren päässä. Tuoksu on huumaava!
Suuri punainen, nimestä ei hajuakaan
Matala oranssi oli kesän ensimmäinen lilja
Tätä en oikein itsekään tahdo uskoa todeksi, kesä kesän jälkeen tulee varsia ja kukkia lisää. Alku alesta parilla eurolla.
Ihanat ovat Muajussin liljat! Ja kyllä kaikkien muidenkin. Pääsisköhän tuosta liljakukkokammostaan ja hankkisi omaankin pihaan. On ne kyllä niin ihania.
Voi jaiks! Mun punaset värililjat on kokeneet kurjankohtalon... Ilmeisesti liljakukko innostunut niistä. Tuholaisia en ole nähnyt, vaikka olen yrittänyt etsiä, mutta yksikään nuppi ei ole säilyny hyvänä...Hirvittävän näköstä jälkeä :( Samassa penkissä on muitakin värililjoja, mutta niihin eivät ole innostuneet, vain ja ainoastaan niihin punaisiin. Mitenhän mun nyt kannattaa niiden kanssa toimia? nostanko ylös ja pesen sipulit ja raidaan vai mitenkä? Toivoisin että ensi kesänä välttyisin moiselta tuholta.
Netty's Pride
Nettyjen joukossa oli yksi tällainen
rikin kasvatteja - hurmaava Loretto
Eriväriset ja täysin
erilaiset punaiset Liljat aloittelevat kukintaansa.
Punaiset, Henryi nimellä tilatut kukkivat..
Samoin keltaiset nimettömät.
Innolla odotellaan täälläkin värililjojen avautumista. On tainnut tässä ketjussa jo tulla vastaus kysymykseeni, mutta kysynpä kumminkin. Jos haluan siirtää pinkit liljani toiseen penkkiin, onko siirto paras tehdä nyt syksyllä kukinnan jälkeen vai keväällä? Nämä liljat ovat nyt vähitellen valkoiseksi muuttuvassa perennapenkissä ja haluan niiden sijasta valkoisia liljoja.
Punaisen liljan kukat vaalenevat hiljalleen, nyt on joka nuppu auki
Mutta mikä on iskenyt liljojen nuppuihin ? Ensimmäistä kertaa nupuissa näkyy viottumia, onneksi ei kaikissa