Yksi ainoa keltainen lilja tänä kesänä ja viime kesänä niitä oli monta , samoin punaisia ;(
Punertava lilja.
Sain äidiltä myös keltaista liljaa. Nimestä ei tietoa, mutta kaunis se on.
Kirjava lilja avautunut
Tämä punainen oli ihan huomaamatta kaatunut ja kukkii nyt maassa pötköllään. En edes tiennyt, että minulla on tällaisiakin liljoja...
Onpa viehko ja romanttinen tuo keijunkellon vaaleanpunainen.
(kilttikultainen keijunkello,muista minua sillä yhdellä lilja-herkulla, siinä talon päädyssä :)?
vaihtariksi olis komea marhanliljan sipuli?)
(kibuvitsi, en ole unohtanut -en vaan ole vieläkään raaskinut sitä penkinpäätä myllätä)
:d , hätäkö tässä
Kun hommaan kasveja on minulla johtotähtenä hommata joko punaista, valkoista tai siitä väliltä. Mutta se, mitä hommatuista kasvaa on aivan eri tarinaa. Tälläisiä meillä kukkii nyt:
Monella onkin sitä samaa keltaista mitä minullakin, ja sitten kukkii tämä puhtaan oranssi
Ja tämä "parempi lilja" . Se on osa nimestä joka oli mukana kun tämän hyvinvoivan ja terveen liljan sipulit tulivat..olikohan se Isoäidin kasvit, en muista varmasti hankintapaikkaa. Parhaiten leviävä lilja mitä tiedän.
Temskukalla aivan ihania liljoja! Varsinkin tuo ensimmäinen
Mitä mieltä olette? Onko tämä minun liljani Monte Negro? Epäilen vahvasti koska väri on ihan toinen
Yllä ostopakkauksen kuva ja liljan väri on punainen,
Tässä alla liljani luonnossa, väri enemmänkin sinisen punaiseen menevä .
En minä tuota "mustaksi vuoreksi" osaisi kutsua ellen olisi nähnyt tuota lappua . Minusta se on lähinnä pinkki väriltään. Itselläni on kukassa parhaillaan todella tumma lajike "cola". Laitan siitä kuvan tänne jahka saan kameran käteeni.
Minun ihanuuteni kukkii:) Ja tuoksuu huumaavasti. Sain viime kesänä lahjaksi, enkä silloin tiennyt liljoista yhtään mitään... onneks en sentään heittänyt ruukkua kukinnan jäkeen pois, vaan istutin "potin" maahan- ja iloinen ylläri oli keväällä kun näin uudet alut! Muistelen vain, että se oli viime vuonna valkoinen. Onko se mahdollista?
Tuo Kaarinan lilja lienee sama kuin minullakin-Stargazer(=tähti tarkkailija). Siinä on todellakin niin huumaava tuoksu, että taitaisi pää mennä pyörälle, jos niitä laittaisi leikkokukiksi sisälle.
Tässä vielä se mainitsemani cola. Väri on oikeasti syvempi, mitä kamera tallensi.
Wautsi hoyabella , suloisia nuo liljasi ;)) Tänään avautui vaaleanpunainen.
Minun korkein