Sulkaneilikkakin on jo availlut nuppujaan. Tähänkin kuvaan (tosin aika moneen muuhunkin) pitäisi saada tuoksu mukaan.
Sulkaneilikkakin on jo availlut nuppujaan. Tähänkin kuvaan (tosin aika moneen muuhunkin) pitäisi saada tuoksu mukaan.
Mardulta taimenvaihdossa saatu suuri sulkaneilikkapaakku on kasvanut kovasti, mutta kukkia on antanut vielä odottaa. Tuo rantalaukkaneilikka on minulle ihan uusi tuttavuus, näyttää ihanalta, niinkuin koko puutarhasi!
On siinä päivänlilja kukkia piukassa! Jestas! Oikein söpö kesäkukka-astia, minäkin tykkään tuollaisista!
Muutama harjaneilikka on heittänyt hempeää ylleen. Samaa sävyä vieruskaverin (sulkaneilikan)kanssa.
Näitä tummia on kuitenkin suurinosa harjaneilikoista
Punaista...
Kiitos Mardu, pihakierroksesta. Sinulla on paljon kauniita kukkia ja yhdistelmiä. Tuo lasten kylvöksetkin oli vallan upea! Ja se "outo räpsäys"
Tässä meidän kasvimaa. Salaatteja, yrttejä, herneitä ja kukkia. Ja rikkiksiä...
Tässä omakasvattaman suskin ensimmäinen kukka.
joku Helokki
Mehitähti
Siperianunikko oranssina
ja Siperianunikko valkoisena
Ukonkellon ihanuutta.
Nukkeruusun kukkanen
Yksi mun lempikukka kohta kukassa...
Peurankello
Onkos tämäkin peurankelloa? Tämä on tosi matala, verrattuna vieressä kasvavaan tavalliseen peurankelloon.
Mun nähdäkseni on samaa. Valkoinen kasvaa minullakin paljon sinistä matalampana. Mutta kukkien määrä näyttää lyhyessä varressa runsaammalta, ainakin tänä kesänä.