Mardun pihalta

Kiitokset Kasuariinalle vastauksesta.

Oi ihanuutta. Tätä mä olen odottanut... Kaukaasiantörmänkukka kukkii taas. Oli pakko hommata tätä myös valkoisena, kun tuli "kaupassa" vastaan.

Näistä petunioista menee kiitokset Huitukalle! Kauniita ovat ja kukkivat kovasti.

Kiitoksilla jatketaan... Välkeeltä sain näitä alkuja.kukkanen Kukkivat kyllä tosi pitkään nämä kesäsädekukat, kaverinaan poistomyynnistä pelastettua kerrottua markettaa.

Ja tästä kiitokset Ermelille. kaikki muutkin taimivaihdosta saadut kasvit lähtivät kyllä tosi hyvin kasvuun.

mardu,kerääthän siemeniä törmäkukista!!!

sainpa nimettömälle nimen minäkin näistä Mardun kuvista. Sain alennusmyynnistä tuota Kaukasian törmäkukkaa nimettömänä. Omani on vain hailakampi, muutoin saman näköinen.

"Peruskrassit "on kukkineet jo jonkun aikaa, mutta tälläviikolla aloitti tämä kaunokainen. Ja iesteri, toki yritän kerätä siemenet tuosta törmänkukasta... Jos niitä haluat.

Kaukaasiantörmäkukka on myös minun suosikki ja on ihanaa, että se menestyy myös täällä. Eikös pidäkkin Mardu aina välillä käydä ihan läheltä ihailemassa sen kukkaa=)

Tämän nappasin mukaan poistopöydästä alkukesästä ja on kukkinut koko kesän kotiuduttuaan.

Nimenomaan MoonRiverkukkanen. Kaukaasiantörmänkukkaa on ihan pakko kurkkia läheltä. Se on jotenkin niin kaunis. Ja se on minusta kaunis myös nuppuna ja myös jo kukkineena.

Tosi pirteät petuniat Mardulla - vau! Kauniita kukkia muutenkin, ja ihana tämä vaalea ruusukaunokainen :slight_smile:

Jos valkoisesta törmäkukasta siemeniä liikenee niin täällä on ottaja!

Pitkästä aikaa "tyhjensin" kameralta kuvia ja aika kesäisiä kuvia sieltä löytyi...

metsämansikat on levinneet meidän etupihan rinteessä ihan kitettävästi ja niillä päästiin herkuttelemaan melkein koko kesän.

Kesäkukkia...

Aurankukka

Tämä oli tosi veikee. Nimeä en tiedä ja vain kaksi tälläistä kukki. Jostakin seko-pussista kylvettyjä.

Näistä kiitokset Vuokkikselle.

Pieniä aurinkoja aurinko