Minä olen ihan pieni, olen syntynyt syyskuun lopulla, eikä nimestäkään ole ihan varmaa, mutta ehkä se on Toffee. Olen nyt asunut pari päivää uudessa kodissa. Minä olen reipas ja utelias, mutta kyllä nuo isot rouvat vähän ovat pelottavia, jos ne tulevat yhdessä liian liki. Minä asun nyt vielä yksin häkissä ja ne isot siinä ulkopuolella ja välillä niistä joku päästetään kylään. Siitä yhdestä en tykkää, kun se tahtoo aina ruveta pesemään korvia ja peppua. Se isoin on aika mukava, sen kanssa on kiva syödä, mutta Viirun kanssa tulen parhaiten toimeen, vaikka se on porukan säikyin. Olen kova juttelemaan, luulivat että minun ääneni on kovin pieni, mutta sitten todistin, että osaan oikein korkeita ja kovia huiluääniä heinäpussin rahistelun säestyksellä. Korvat kuulemma hajoavat. Vähän olen huolissani, kun minun korvani ovat niin isot ja vähän repaleiset, mutta niin nuo sanovat, ettei se mitään haittaa. Onneksi ei tuo tyttö hyväksynyt sitä Dumbo-nimeä.
Ihana.
Mikä söpöliini.
Toisaalla sinua tituleerattiin Uni-nimiseksi pienokaiseksi mutta pienokainen, älä huoli, ei nimestä niin väliä. Muista, että pääasia on palveluhenkilökunnan riittävyysessä ja siinä, että ruokaa tulee aina kun hiemankaan korotat ääntäsi.
Hei Toffee! Sinulla on täällä kaima joka on kyllä kani ja broidin nimi on sitten Nappi yhtä söpjä hekin.
Rakkaalla lapsella on monta nimeä, eikä tuo Toffee-nimikään vielä vaikuta kovin pysyvältä. Mutta henkilökuntaa kyllä riittää, ehkä sen takia niitä nimiäkin on niin monta ilmaantunut. Tänään on ollut paljon tutkittavaa, kun on pitänyt nuuskia ja maistaa kaikki mitä häkin ulkopuolelta aitauksesta löytyy. Siellä on mukavasti tilaa pikaspurteille ja pomppuhypyille. Tämä marsu se ei olekaan arkalasta kotoisin.
Miltä näyttää viimeisillä raskaana oleva marsurouva? No tältä:
Jösses mikä mötky
Sekö nyt räjähtää millon vaan?
Hetkenä minä hyvänsä…
ja synnytys on ohi n. puolessa tunnissa. Harvoin olen nähny koko toimitusta. Sitten vaan kersat vipeltää ympäriinsä.
Marsunpoikaset ovat tosi suuria syntyessään.
Niin ovat, eikä aina kaikki ongelmitta sujukkaan. Siksi totakin rouvaa hyppään kyttäämässä vähän väliä. Olen auttanut muutamaa poikasta, kun emo on ollut vähän hämillään, eikä ole tajunnut että pentu on pinteessä.
Toivottavasti saadaan pentukuvia myös ![]()
Kyssis, laita sit heti meille marsunpentujen kuvia
Onks ne muuten pentuja vai poikasia? Marsunpentu…marsunpoikanen…ehken se tuo poikanen passaa suuhun paremmin ![]()
Poikis nyt ensin… Arvaa olenko hypänny kamera kouras pitkin iltaa vintis! Ja aina se on munsta sen näkönen et nyt se ponnistaa. Juu ja papanoita tulee vaan pepusta.
Joko on marsuvauvoja?
Ei oo
No voi että
Äiti marsu haluis varmaan jo tehä ne, ohan sillä jo hankala ollakkin
Elli-emon tilanne tämä tunti sitten:
Tässä puoliso Rocky
Hui kun Elli on paksu! Onkohan sieltä tulossa ihan kamalasti vauvoja? :o
Voi mahotonta ![]()