Ajacis, siinä on jo nuppuja. Vähänkö jännittää millaisia tulee, vaikka olihan pussissa kuva, mutta silti.
Kesäkukat alkavat aukaista nuppujaan.
Punainen
Oranssi.
oih, ompas kauniita! etenkin tuo punainen!!!
Pikkuisen muuttuu kukka kun aukeaa kokonaan nuppu ja keskusta tulee vielä eri näköiseksi.
Minun punainen kesä kukka avautui ja sadekuuro jo osan riipi pois... Pirkko-Martalta tämä alku (siemenet)
Oi-joi miten kaunis tuo punainen onkaan! Istutin Pirkko-Martalta saadut punaisen kesäkukan taimet tumman lilojen petunioiden kanssa laatikoihin saunan ikkunalle ja tuollaisia ihanuuksia sieltä on tulossa, nuput on jo isot. Kiitos
No nyt jännittää! Minäkin onnellinen sain osani Pirkko-Martan kukan taimista Mäntsälän taimenvaihdossa ja nyt me mieheni kanssa jännitetään koska nuput aukeavat ja näemme minkä näköisiä ihanuuksia kukat ovat . Yksi puolituttu seurikseltamme on Israelissa käymässä ja nyt muistan häntä myös Pirkko-Martan kukkia katsellessani. Hassua miten vahvalta nuo kukat tuntuvat. Mieheni on Israelissa käynyt kerran, minä en (vielä). Ehkä joskus sitten! Nyt vain ihaillaan Herran kätten töitä kukissa.
Auennut sininen ajacis. Toivottavasti tulee muitakin värejä.
Nyt punainen on auennut kokonaan.
Ja oranssi myös auennut.
Chrysanteemi
Chrysanteemit kukkii.
Yksi siemen iti kesäkurpitsoista, nyt on muutama kurpitsanalku näkyvissä.
Oranssin väriset kesäkukat kukkivat.
Tänään kuvasin tarkemmin tuota Pirkko-Martalta saatu israelin punaista kukkaa..
.. on se vaan niin hieno ja loistava, kukat säilyy pitkään..
.. keskusta olikin tarkemmin katsottuna jännä... kuin pikkuruisia kukkia kehässä...
Meilläkin kukkii nuo Pirkko-Martalta saadut ilosilmät.
Sullahan on hyvä kamera vuokkis, en minä saa tuollaisia lähikuvia otettua omalla kamerallani.