Hei, Halusin laittaa muutaman kuvan lämmittämään sydämiä ja mieliä viime syyskuussa tehdystä Italian matkasta Gargajärvelle ja muualle Trentinon alueelle. Tässä kukkaihmeitä, Verdin puisto, Gardajärvi, kuvassa ahkeraliisoja kuva 1
Hei, Halusin laittaa muutaman kuvan lämmittämään sydämiä ja mieliä viime syyskuussa tehdystä Italian matkasta Gargajärvelle ja muualle Trentinon alueelle. Tässä kukkaihmeitä, Verdin puisto, Gardajärvi, kuvassa ahkeraliisoja kuva 1
Lisää ahkeraliisoja Riva del Garda, Gardajärvi, tästä voisi ottaa mallia värien ja istutusmallin suhteen. Kyllä ne Italialaiset sen osaa.
Kuva 2
Paikallista puutarhataidetta
Kuva 3
Parveketaidetta
Kuva 4
Riva Del Garda, Riva, Verdin puisto. Pinjoja ja palmuja sopu sovussa vuorten alla.
Kuva 5
Rantapanorama, sama paikka
Kuva 6
Teimme retken Malcenisinen kylään, Gardajärven yksi kylistä. Tältä näytti, ei hassumpaa, vai mitä?
Kuva 7
Ja takaisin Rivan kylässä, ei hassumpi tapa ruukuttaa ja kukittaa kaide, vai mitä. Jos vain tuollaisia ruukkuja jostain löytäisi tätä voisi hyödyntää vaikka mihin istutuksiin ideaksi...
Kuva 8
Paikallista joenuomaa mm. sypressejä
Kuva 9
Teimme myös päiväretken Venetsiaan, Gondoliööri ja venetsian kapeat kanaalit
Kuva 10
Pyhän Markuksen Kirkko Venetsia
Kuva 11
Tyypillinen kuva Venetsiasta, kanaalin pää, kaarisilta..
Kuva 12
Kuva Maso Roverin viinitilalta, tuollaisen kun joskus saisin kasvihuoneeseen mahdollisuuden kasvattaa...
Kuva 13
Toivottavasti kuvat ilahduttivat edes joitakin katsojia, itselleni ensimmäinen Italian matka vei sydämen. Täytyisi mennä joskus uudelleen, jos vain mahdollista. Tyyliä kyllä välimerellisestä kultuurista haluaisin jäljitellä, mikäli löydän jostain tykötarpeita. Kertokaa ihmeessä mielipiteitänne, mielenkiitoista se olisi...
Kiitos summerwhisper,minä ainakin vihdyin Italian matkalla,kiitos siitä. Upeita maisemia ja komeita kukkaistutuksia,niitä oli kiva katsoa…tuokin jossa oli ruukku kyljellään, kaunis yhdistelmä.
Hyvin viihdyin miekin kuvien kanssa, kiitos siulle:)
Kerran olen lomalla Italiassa ollut ja kerran Sisiliassa, tykkäsin erittäin paljon molemmista paikoista. Kieli, ihmiset ja ruoka aivan ihania, eikä maisemissakaan valittamista.
Kiva, että tykkäsitte...
Täällä nyyhkii onnesta yksi ikuinen Italia-fani. Kiitos kuvista, summerwhisper! Jos olis rahaa kuin roskaa, ostaisin “talvimökin” Italiasta ja pakenisin kylmäksi, lumettomaksi ajaksi (hehheh, näillä keleillä siitä tuleekin pitkä pako…)sinne. Voi huokaus. Olen varmaan edellisessä elämässäni ollut italialainen rinsessa.
Voi intopii kun siellä rupeaa ne talvet olemaan kylmemmät kuin meillä täällä. Mun miehen veli aina kertoilee Torinosta säätietoja ja koko ajan me katselemme Italian telkkua ja niitä tiedotuksia ja nykyään siellä on talvella lunta ja pakkastakin joskus enemmän kuin täällä. (Mutta ei kuitenkaan aina.) Minä aikoinan kinusin että miksei muuteta Italiaan kun mieskin olisi lähempänä sukulaisiaan, mutta hänpä tykkäsikin enemmän Suomesta, kaipaa Italiasta vain ruokaa. No, minäpä olen päättänyt ottaa omaishoitajuudestani syksyllä viikon loman ja painella Siciliaan.
Elämäni upeimpia kokemuksia oli Firenzen taidemuseossa käynti.