Jaloangervo `Bremen` aloittanut kukinnan.
Sarjassa sekalainen seurakunta... Väliaikainen kasvupaikka, jossa yksivuotisia mukana.
Tällainen jätti kököttää keskellä alapihaa. Juurella kasvaa villivadelmaa. Jotain tuohonkin joskus sitten laitetaan...
Sammaleilla ollut hyvä kesä kaiken sateen keskellä.
Tämä kaveri jonottaa paikkaa pihasta
Pohjoisseinustaa vastapäätä löytyy tälläinen näkymä. Isojen koivujen takia istutukset siirretään muualle ja tilalle joka kesä uudet kesäkukat. Kulkuväylä porrastetaan muutamiin tasoihin. Pinnoite edelleen epäselvä...
Aikaisin keväällä otettu kuva kulkuväylästä.
Vasemmalle tuli `pikkumökki` Uudempaa kuvaa en löytänyt, on jo melkein valmis.
Tämä tulossa myös pihaan. Tätä olen jemmannut ja tarkoin vahtinut jo vuosikaudet
Voi mahoton, Miikos. Ja mix teillä on noin paljon kiviä siellä, ja mulla ei sitten missään? Älä vaan sano, että kaikki löytyy siitä lähistöltä. Nyt olen kade kade kade.... Ja ihastuttava mökki, kertakaikkiaan. Laita nyt vielä uudempi kuva, että voidaan oikein ihailla. (Kyllä nyt taas oma piha on tuntuu niin tylsältä ja autiolta, että tarttis taas tehrä jotai. Odotan ihmettä, jos joku kippaisi kuorma-autollisen kiviä ja pikkasen multaakin suoraan pihaani, sitten voisi taas intoa tulla lisää)
Ja loppushokkina tällä erää tämän päiväinen kuva puuhanurkastani Järkkyä
Isoja kiviä löytyy lähistöltä. Noita seulanpääkiviä haetaan 2,5 kilsan päästä kuorma-autolla, suhteellisen edullisesti. Pöh, siellä memulilassa on niin valmista ja mukavaa Saa vain nautiskella näkymistä Hmmm, täytyypä käydä zoomailemassa mökkiä....
Upeita kivijuttuja piha täynnä...tuo viimeinen korkea kivi vielä piste iin päälle...paljon olet saanut aikaiseksi!! Josko vielä joskus lisäät kuvan valmiista "pikkumajasta", grillikota, kun oli piippukin?
Aivan ihanan värinen tuo sinun jaloangervosi . Olet samanlainen kivienpyörittäjä kuin minäkin ja noita kiviä minäkin jemmaan odottamaan. Ihana tuo "patsas"- kivi. Se näyttää aivan kuin peukku olisi pystyssä
Kiitos ja kumarrus teille kannustavista kommenteista Juu se on grillikota. Ikkunat ja ovi puuttuu vielä ja `sisälmykset`. Olen keksinyt meille kivenpyörittäjille oman horoskooppimerkin/nimityksen: kivi-ihminen Tuo patsas kivi on niin jännän muotoinen, eri suunnista näyttää hyvin erilaiselta. Punaiset raidat kiva tehoste. Muutama tuon pylvään sukulainen on luultavasti joukkoon eksynyt punaisine raitoineen, ovat ihan kivan kokoisia ja pihaan nekin on tulossa
Grillikotamökki tänään
* Huoh * Ihania kivijuttuja. Mulla on ihan vaiheessa. Kaverit virnuilee, kun haalaan koko ajan lisää kiviä pihalle, mutta kyllä mä oon ihan alottelija Miikosiin verrattuna.
Kiitos kauniisata kuvista ja uusista inspiraatioista!
Kiitos Kinnu, tässähän ihan häkeltyy
Onpa kivan näköistä! Itellä on kiviä, tykkään kivistä - MUTTA, kun joku kaivaisi ne ensin maasta pois! Tänään taas miehen kanssa kilpaa kiroiltiin, kun on pirusti kiviä, joista näkyy ehkä joku about 20-40cm halkaisijaa ja niitä saattaa olla 3 metrin välein, sellaisissa paikoissa, mistä niitä ei aleta kaivaa pois. Ihanaa ajaa ruohikkoa tälläisellä pihalla Muutamiin kohtiin olen kaivanut kukkaistutuksia ympärille, mut ei ihan joka kohtaan sovi eikä voikaan.Pitänee mennä dynamiitti-kauppaan
Kiitos! On se kivaa kun on kiviä Tynamiitia vaan ostoslistalle Saa pistää paljon muutakin uusiksi kun nurmikon tynamiittipaukun jälkeen... Ehkä se lapio ja kivenkaivuu talkoot vois olla parempi idea. Pistät kekkerit pystyyn ja vieraat töihin
Tänään en voinut vastustaa ekaa kuvauskertaa ilta-auringossa Kuvasaastetta luvassa
Tässä yksi kokeiluistani, kärhön juurelle heittelin keväällä matalan tillin siemeniä. Ei paha