Täällä pentissä on näköjään kaksi kärhöjen tunnistusketjua… Laitetaan nyt tännekin tämä arvonta.
Tästä nimenomaisesta syystä mielellään odotan kaupan taimien kukkimista, ennenkuin istutan kärhöä mihinkään mahdollisen väärän värin takia. Tämä on Multasormesta eikä varmasti ole Rouge Cardinal, mutta mikä sitten? On jo ehdotettu Multi Blueta, mutta kun sitä ei ole ennestään niin on vaikea verrata…
Kyllä tuo on Multiblue, kun siinä on tuollainen hauska kerrottu keskusta. Miulta talvi vei .
Multi Blue se on, kun ikää tulee lisää niin kukat muuttuu enemmän kerrotuiksi.
Siirsin köynnöksissä olevan kärhöjen tunnistus -ketjun tänne omalle puolelleen
Tämä myytiin mulle viime vuonna "lumikärhönä" mutta jotenkin jaksan eppäillä. Kärhö se kumminkin on. Te osaatte varmaan ihan lonkalta sanoa mikä…?
Miusta tuo olisi jonkijn sortin Clematis alpina.
Tälläisen ihanuuden pelastin seinustalle. Nimi vain olisi hukassa
The President minun mielestäni.
Kiitos!
Laitan tän vielä tännekin, mikä kärhö tämä on ?
Tän nimen saat jos joku toinen ei sano kun huomenna meen pihalle joku kellokärhö ei siis köynnöstä on periaattesa perenna ei kärhö.
Jos oikein muista sulla on tälläinen sininen
Mumimyy,tämä kyllä köynnöstää, menee jo kuusta ylöspäin hyvän matkaa.
Se sininen kellokärhö ei köynnöstä lainkaan, vaan makaa maassa mahallaan
Näyttää Eriostemonilta, mutta se on sininen. Sanoisin että Aljonushka.
Kiitos nimestä, se on tuo Aljonushka, tarkastelin sitä tuolla ulkona
Mikähän kärhö mahtaisi olla? Multiblue?
Mikä kärhö,näyttää kovasti Hagley Hybridiltä, mutta väri ei ole vaaleanpunainen vaan lila.
En löydä uuden kärhön nimikylttiä…se on varppina jalokärhö kun kukat on isot …muistuttaa jakmannia. kukan väri valkoinen hede punertava ja kukan ulkolehdissä lime raita…tunteeks kukaan ? Vai onko plärättävä netistä ?
Voisko olla Nelly Moser ?
Kyllä mun HH on vaaleanpunainen
Mahtaisikohan olla omoshiro..tai jotakin siihen suuntaan? Muistelisin sellasen ostaneeni parisen vuotta takaperin..