...aika vaikeata saada kuvaan oikeata väriä.
Upeita kukkia kaikilla mutta arvatkaapas mitä kukkia tulee olemaan minun morsiuskimpussani puolentoista viikon kuluttua?
Perhosorkideoja tietysti. Kauniisti kaartuvat kukinnot on kun tehty hääkimppua varten. Lisäksi kukat kestävät hyvin eikä kimppu rupsahda aikaisin. Ovat koko vaalean punaisia tai puhtaan valkoisia. Veikkaan viimemainittuja. ONNEA
Kiitos, orkideoja tulevat todella olemaan, huomenna mennään tilaamaan että saadaan mitä halutaan.
Tälläinen viehko lasikon kasvi: Thrixspermum formosanum
Näitä tuli joskus vuosi sitten kukkakauppoihin De Wilgiltä nimellä T. pusillum, mikä tämä ei nyt sitten kuitenkaan ole. Tuoksukin on hyvä, mausteinen ja aika voimakas. Kukat ovat useimmiten parittain, koko noin 1-1,5 cm, joten tämän kummoisempaa kuvaa en niistä saanut, vaikka mulla kuinka on sama kamera kuin Raakilla ;) Kotoisin Vietnam-Laos suunnalta lämpimistä varjoisista metsistä.
Giardina. Perhosorkideat ovat ruukuissa, mistä sitten leikataan tarvittavat. Muista pyytää itsellesi ne kasvit. JOudut kuitenkin maksamaan koko kasvista.
Ascosenda Mikasa Blue alkoi kukkia, tämä kukkii uskollisesti 2 kertaa vuodessa. Huono kuva, kas kun en huomannut kun nyt valmiissa viestissä.
Kiitos mummi, en olisi tainnut ajatella koko asiaa. Lähden nyt tilailemaan ja sanon että tahdon ne ruukuissa olevat kotiin sitten ensi viikolla.
Phalae
Jotain tökkimistä minun kuvanlisäyksessä. Tulee rosteri vaikka olen pienentänyt kuvat sallituiksi.
Eipäs tuu! :o)
Phaleja lisää
Liila
Vielä.
Denrot innostuivat kukkimaan, aloittivat joulun aikoihin.
Aika räheet Dendrot Oulussa!
Osallistun phale-näyttelyyn:
Nimeltään kai Doriteanopsis Hausermann Classic Spirit, ainakin on täsmälleen saman näköinen.
Kiitos nimestä, Ruukkutarhuri. Sitten minulla kukkii samanniminen tapaus. Nuo raaskukukkijat ovat kivoja yllätyksiä . Raakille terveisiä: Se hieno kookaskukkainen keltainen paphi, jonka hankin Sinulta on tekemässä kukkaa. Jo nupun koosta näkee, että on tulossa tanakka kukka .
Kaiken kärsimänsä jälkeen kukkii Doritaenopsis Aida lopultakin, mutta kuitenkin vain muutamalla kukalla.