Miljoonakello, Petunia "Million Bells" -ryhmä

Juu, tiedän! (arvaas mistä) Värit vähän pettävät, ovat tummemman sinisiä luonnossa.

Mistäs tietäisin, ehkä kiiteltiin aina yhtäaikaa kun postia saapui…vai mistä ? :wink:

No, siitäkin. Mutta jutellaan puhelimitse ja s-postitellaan paljonkin, on mun entinen työkaverini.

No niin, siitä sitten :wink: Taas saan uusia ylihuomenna, tiesitkö sen …hihih

Juu, niitä revonhäntiä! Mikään ei pysy salassa minulta!!!

nam! Ostin tänään kerrotun miljoonakellonkieli ulkoa.

Tällaiset keltaiset erilaiset miljoonakellot kukkivat (paljon parjattu Kodin Kukat, sieltä tilattu. Tosi hyviä taimia olivat, ainakin minulla).

Tässä kerrottua miljoonakelloa

Hieno, en ole ennen nähnytkään.

Aivan upea tuo Sinivuokon kerrottu kello, eipä ole tullut vastaan, olisin kyllä heti ostanut kukkais pyöritystä

Lahjaksi tuli amppeli. Sopivaa ripustuspaikkaa ei ensin löytynyt, ennen kuin huomaisn että hopeakuusessa olisi sopiva kolo:

Miljoonakelloja nämäkin.

Tällaisen löysin tänään, kun menin puutarhamyymälään etsimään itselleni piristystä. Ihastuin väriin ihan täysillä.

OIHHJAVOIHH!!ihmetyssydänsydän! UPEA!!

Keijunkellon miljoonakello on upean värinen. Meillä tällainen, miehen valitsema.

Söpöjähän nuo on kovasti molemmat!

Noissa kahdessa kipossa on joukossa niitä "hienoja" ostomiljoonakelloja.

Nämä sain pistokkaina iesteriltä, nyt kukkivat näin komiasti!

Tänä kesänä laitoin vaihteeksi siniset miljoonakellot amppeleihin lilanväristen tilalle ja tykästyin väriin kovasti. Ensi kesänäkin on meillä varmaan siniset kesäkukat

Kauniita ovat rusokin miljoonakellot. Itse ostin kaupan valmiita taimia kaksi kappaletta, mutten päässyt itseni kanssa sopuun siitä haluanko vaaleanpunaisen, vaiko lilan, joten oin sitten molemmat. Näissä on hyvin pienet kukat.

Tämän yhden kesäkukan (3€) olen tänä kesänä ostanut.