Joku VKN:n haltija voisi tarkistaa nimitykset. Mullei ole.
Empä löytänyt VKN:stä kumpaakaan nimeä.
Mutta silmät varmaan harittaa tänään -on tullut olluksi niin paljon auringossa.
Jos joku haluaa vaihtaa pienen juurtuneen Iochroma cyaneum violaceae latvapistokkaan johonkin niin laittakon hölöä.
Ei tunnu minipasuuna ketään kiinnostavan!
Kiinnostaa toki, mutta mä ainakin kuvittelin sun saaneen hölöjä jo pilvin pimein ennen mun töistä tuloa ja koneelle ehtimistä. Ota mukaan kun/jos tulet P-maalle taimenvaihtajaisiin. Minen enää kehtaa kysellä sun taimias kun oot jo niin paljon mulle lähettänyt eikä mulla ole oikein mitään antaa takaisin päin. Saat luvan vastaanottaa rahana vastaisuudessa!
Onhan sulla sitä pavosenheskaa vai joko olet buukannut sen kaikki.
On toki, ja kopukat tekevät joka päivä lisää
Paulastiina, kasvatitko sen australiksen siemenestä? Mulla kolme siementaimea ja kuvittelin ne melko nopeasti kasvaviksi, mutta ei nämä mitään kiirettä pidä.
Ainokaiseni australis , joka tänä keväänä kukki, on vuoden vanha ja siemenestä kasvatettu. N. 60-senttisestä, lähes lehdettömästä piiskasta laitoin kevättalvella latvan poikki, haaroi kunnolla sen jälkeen. Ei tainnut alussa pitää mitään kiirettä sekään. Nyt pitäisi varmaankin vaihtaa isompaan purkkiin ja lannoittaa paremmin kesää vasten.
Paulastiina, sopiiko että laitan cyaneumin tänään postiin?
Sopii. Vaan etkö ajelehdikaan tarleenalle taimenvaihtoturnajaisiin?
No kun se ei nyt passaakaan.
Nyt olisi tarjolla yksi siementaimi Iochroma fuchsioides . Ei ihan postimaksulla, olivat siemenet sen verran hinnakkaita ja itävyys vain 30%. Jos kiinnostaa niin hölöä kiitos.
Eikö kukaan halua punaista minipasuunaa??
Haluis toki, mutta vaan sillä ehdolla, että laitan samalla rahaa kaikista niistä edellisistä, mitä olet tähän suuntaan postitellut.
Panenpa hölötellen Paulastiinalle!!
Passaakos minipasuuna leikata samalla tavoin kuin Brugmansia näin syksyn tullen? Mun valkokukkaiseni oli kesälomalla koivun juurella ja nyt kun toin sen sisälle, se alkoi tiputtaa lehtiään oikein reilumman päälle.
Ajattelin kysyä sinulta samaa asiaa. Et leikellyt viime syksynä vai?
En leikellyt minipasuunaa minäkään, siellä se talvehti lehtevänä talven yli tuvassa.
En leikellyt viime vuonna kun se mun rehu on viimevuotinen siementaimi.