Moonlightin galleria - kaikenlaisia kuvia (V)

Sekasikiö penkit, nyt tuolta ei erota enään yhtään mitään hymyä

Liekkö kotkansiipeä, vai jotain halpaa kopiota kieli ulkoa

Jotkut tietyt värit näyttäisivät upeilta tuota punaista seinää vasten

Tämä herra se todella nauttii kesäilmoista

Piti saada piristystä sadepäivään, joten kasasin pienen kukkakimpun.

Onpa kaunis kimppu! Piristää kummasti tuollaista katsella. Siinä on “kesän maku”! :slight_smile:

Ihan yhtä ihanaa katseltavaa on edellinen kuva suloisesta kisulista.

Kiitos piiki ja Maire´! Tässä kukintaa aloitteleva syreeni.

Kaunis väri (oikeasti vielä tummempi) näissä kurjenpolvissa.

Humala kasvaa

Tässä tämä talonpääty, mistä olen kaikenlaista kasvia löytänyt, varmasti ollut tosi kaunis joskus aikoinaan kaikkine kukkineen ja pensaineen.

Kaivuroinnin edestä siirretty pihlaja ei ole onneksi ole ottanut nokkiinsa paikanvaihdosta.

Tässä nyt paljastuu karu totuus tästä pihasta. Kunnon niitty ärtynyt . Mutta odottakaas sitä kuvien tulvaa kun rakennukset on valmiina ja pääsen pihan kimppuun. Tähän saa vaikka mitä. Tontti loppuu jokeen ja tuonne missä nuo puut ovat. Nyt ymmärtänette miksi mulla on vain pienet kukkapenkit tuolla "piilossa".

Tässä tällainen juhannusasetelma, kaikesta mitä ulkoa löytyi. Harmittavaa, kun ei juuri nyt sattunut oikein olemaan kukkivia kasveja, piti siis laittaa mitä luonto tarjosi hymy

Tässä toinen pieni ja hyvin yksinkertainen. Ei muuten tuossa isommassa tule esille nuo kauniit vihreän sävyt kun otin kuvan niin hämärässäapea Laitan tähän vielä pienen kuvan tuosta isommasta asetelmasta

Akileija

Toinen akileija.

Tämä akileija on samanlainen kuin edellinen, mutta paljon vaaleanpunaisempi. On vielä hieman nupulla.

Villejä lupiineja

Tässäpä taas tämä mun "kukkamaa". Himpun verran on taas laajentunut silmän isku