MoonRiverin kuvia VI-vyöhykkeeltä (VI)

Tähtiputkia kesämökillä.

.

.

Plääh, jotenkin en vieläkään jaksa innostua ensi kesästä. Onhan noita purkkejä ja purnukoita täynnä taimia, mutta on jotenkin veto poissa pihajutuista. Koko talven olen odottanut sellaista innostusta asiaan, mutta vieläkään ei ole iskenyt.

Jatkan kadonneen kukkainspiraation metsästystä…

MoonRiver, minäkin olen koko talven sitä ihan oikeaa innostusta odottanut mutta pikku hiljaa on purnukoita ja purkkeja alkanut ilmaantumaan tähänkin huusholliin. En tiedä mistä putkahtelevat.
Semmonen kaiken kaatava innostus ei kuitenkaan vielä ole iskenyt.
Inspiraatiota olen metsästänyt hommaamalla uusia kirjojakin. Menenpä tuonne muualle hehkuttamaan uudella kirjallani.

Kerro Hillasuo, jos jokin juttu iskee täysinspiraation päälle. Hyvä tietää muutenkin, että muillakin voi olla puutarhahanskat vielä täysin hukassa=)

Kuulostellaan MoonRiver, jos se insipiraatio jostain nurkan takaa vaikka hurrikaanina hurahtais paikalle. kukkuu

MoonRiver, pakko tunnustaa…Mää oon vohkinut sun kaikki puutarhaenergiat. Mul on tänä vuonna enemmän inspistä tehä tääl jotain ku ikinä, joten kaikki on siis siirtynyt tännepäin suomee. I’m sorry. Yritän palauttaa osan energiasta, mut ku oon niin kauheen itsekäs, en tiä viäl paljonko raaskin luovuttaa…ehkä senverran kuitenkin, et saadaan sun pihastas ens syksyks ja talveks lisää inspiraatiokuvia. (Ja sitäpaitsi sulla on sellanen piha et kyl sitä ny yhen vuoden voi olla hötkyilemättäkin, nim. merk. astmapiippu tilauksessa.)

Ai jaa, tagetes on vieny kaikki puutarhaenergiat!

No se selittää asian. Voikko kuitenkin toukokuussa vaikka 5 prosenttia palauttaa takas, niin saan taimet maahan?=)

No okei okei. Mee vaan rauhas nukkuun. Senverran annan takas, oot sen ansainnu. Ja ku näät unta roundupista…se en oo minä…en ainakaan tunnusta…Buah hah hah haa. Eiku oikeesti, hyviä unia.;DD

MoonRiver ihmetys Harmi, jos into on kadonnut. Hankitko muuten viime vuonna sen nimikkopionisi? Mulla on se raasu vielä purkissa talvehtimassa mutta jospa hää jaksaa kukkia niin laitan sulle kuvan hymy

Mielikuvaharjoittelu: aurinko paistaa, eri kukkien tuoksut tulee ja menee, perhoset lentelee, linnut laulaa ja pörriäiset pörisee aurinko Tuoksuu ja tuntuu kesä, koko kropassa ja aisteissa. Sulje silmät...

Harmillinen ja ikävän oloinen tilanne kun ei oikein jaksaisi kiinnostaa, ja kummiskin pitäisi… Anna itsellesi lupa ottaa lomaa, vaikka koko kesä jos luonteesi periksi antaa. Ei se piha minnekään karkaa, eikä se mene piloille jos muuta puuhaatkin. Kaiken saa fiksattua sitten taas kun tuntuu että se on se juttu :slight_smile: Annapa itsellesi kesäloma ?

Miikos, enhän mie sitten ehtinyt sitä nimikkopionioa hankkimaan. Ihan hyvä olikin, sillä tänä vuonna entinen pionipenkki pitäisi siirtää jonnekkin muualle. Mielellään näkisin kyllä sitten kuvan siitä=D

Joo, yritän miettiä miltä tuntuu tehdä aamutassuttelu pihalle tarkkailemaan mitä yön aikana on tapahtunut, sehän on se päivän paras hetki=)

Nuu, taitaa olla juuri sitä turnausväsymystä kolmen tehokkaan kesän jälkeen. Ehkä yksi kesä pitäisi istua ja ihmetellä mitä on saanu aikaan, eikä hötkyillä tekemään uutta. Pitäiskö kesäloman? No, ainakin yhden kuukauden voisi harkita=)

(itse asiassa ehdottomasti pitäisi pitää=)

MoonRiver, ei ole ihmekään jos ei puutarha jaksa innostaa, noita hiivatin hankia katellessa hyytyy innokkaimmankin puutarhurin kesän odotus!! Viime yön 20 asteen pakkanen on omiaan jäädyttämään viimeisenkin puutarhavillityksen :frowning:

Näin on satuk-a. Täällä keväästä ei kyllä ole mitään tietoa. Oottakaapas kun laitan pari kuvaa mökiltä, just käväistiin aamulla siellä.

Käväistiin siis juuri äsken mökillä. Tänä aamuna näytti siis tältä:

Kevään merkkejä ei näillä leveysasteilla tarvi vielä luonnosta hakea, talven merkit on aika selkeät.

Jotain positiivistakin, äiti oli näköjään saanut talvetettua kerrotun petunian hyvin ja se oli jo näin kovassa kasvussa.

Eteinen mökillä on yleensä aika täynnä kaikennäköistä talvetettavaa. Siellä on sopiva viileä ja tarpeeksi valoisaa.