Olen viisi vuotta käyttänyt Viherpihan 5 vuoden kalenteria. Hienoa, että sitä saa tilata. Mitä maksoi?
Se maksoi 20€ tekstiviestillä, postikortilla tilaaminen on kalliimpaa!? Kätevästi kävi tilaus.
Nyt huomasinkin, että tässä ketjussa puhuttiin puutarhapäiväkirjoista. Olen tuohon Viherpihan kalenteriin merkkaillut säätietoja ym. Varsinainen puutarhapäiväkirjani on kierrevihko (kovakantinen) neljäs vai viideskö jo meneillään. Kiivaimpana kevään-syksyn työkautena kirjoitan päivittäin jotain, aika tarkkaan uudet taimet, kylvöt ja siirrot....niitähän piisaa. Aloitin kyllä isoon vihkoon kirjailla lajeittain mitä minulla on ja missä, mutta kesken on. Ruusut, kärhöt, pionit oon kirjannut vasta.
Viherpihan kalenterin tilaan kans ehdottomasti, kiitos vastauksesta. Hinta ihan ok viidestä vuodesta.
vieläköhän tuota uutta viherpihan 5v kalenteria saa?
tilasin juuri lehden joten en tietoa siitä vielä löydä. netistä löysin vain lehtipisteen ilmoituksen jossa sitä vielä myytiin.
Meidän Prismassa just kattelin jotain Viherpihan logoilla varustettua punaista kirjaa, lieköhän sama?
Hintaa oli jotain 25 eskoa, en osatnut kun oli kelmu päällä eikä voinut selailla.
A-lehdiltä on painos loppunut.
Onko joku törmännyt Turun seudulla kalenteriin?
Tänään toi posti tuon puutarhani vuodet muistikirjan jota kirjoittaja täällä lupasi lähettää muutamille nopeimmille.Nätti ja paksu kirja. Pitää vielä selailla tarkemmin ja ottaa käyttöön.
Aika huonosti menee, jos joutuu oman kirjansa ostamaan.
Katopa, Veska. Olet ollut tarkkana. Hyvä! Joku valvojista voisi varmasti kiinnittää huomiota nimimerkin harjoittamaan piilomarkkinointiin…
Ai säkin huomasit…
Ette olleet ainoita… =)
No huomasin, kun näytit!
Jösses. Onpa nimimerkin viestilista aika raadollista luettavaa. Kukas sen kissan hännän nostaisi…
olipas mielenkiintoista. - mitenhän tuohonkin voisi puuttua? ruttunaamahan kyllä on jokaisella käytössä. en taida itse viitsiä 12 kertaa klikata:-)
Ohhoh! \0/
Ohoh, eipä ole kirjoittajalla ollut juuri muuta asiaa penttiin, kuin markkinointi…
Ja minä ulkona kuin lumiukko…kyselin jo apua hölöllä ![]()
Täällä kans toinen lumiukko pihalla!
Ylläpitoa on informoitu tilanteesta, katsotaan miten suhtautuvat asiaan.
keneltä on mitäkin pois jos täällä ilmoittelee tuotoksistaan?
(täällä on hirmuisen paljon piilotetumpaa mainontaa…kukaan puutu?..enkä käy nimeämään, huomatkaa itse :))