Minun suosikkini, ja voittajaehdokas on Onni Kivipelto. Hänellä on aivan mahtava ääni.
Hyvä oli Voicen finaali.
Onni yksillä, kevät kaikilla
Areenassa Kom-teatterin 50-vuotis juhlakonsertti.
Tähtiä en ole voinut katsoa …tähti kisan juontaja oli hyvä puoliseiskassa mut kiljukaulana ei kiitos…ja ne tuomarit kanssa, eka jakso jäi puoleen ja töllö kiinni.
Katsoin äsken Tähdet Tähdet -ohjelman HipHop-jakson. Hyvät esitykset ! Olisi kiva pystyä nauttimaan ohjelmasta kokonaisuutena ilman että pitää katsella välillä seinille ja peittää korvat :crazy:
Laitoin äsken menemään palautteen neloselle aiheesta.
Kattelen just nelosen uutta musiikkiohjelmaa “Suomi soi”. Vaikuttaa mukavalta
Meinaako joku kattoa tänään Euroviisujen 1. semifinaalin ? Käärijähän on siinä, esiintyy viimeisenä. Ja Ruotsin Loreen on samassa semifinaalissa. Molempiahan on veikkailtu koko kisan voittajiksi.
Mua ei kiinnosta ne muut esitykset mut se Ruotsin esitys olis ehkä hyvä nähdä. Ja tietty Käärijän vois katsoa uusiksi, näin sillon Suomen karsinnoissa kyllä.
Herranjestas, aloin katsomaan nyt niitä semifinaaleja ja nyt esiintyy Kroatia. Oikeesti, onko toi vitsi ? Aivan hirveetä paskaa, pakko sanoa :w00t:
Muoks: Ruotsin Loreen esiintyy numerolla 11, Käärijä viimeisenä numerolla 15. Vielä ehtii katsomaan molemmat jos kiinnostaa.
Koetin katsoa mutta en pysynyt hereillä. Pitää katsoa Areenasta.
En katsonut eilen semifinaalia mutta aamulla kuuntelin radiosta cha cha cha.
Tää Kuukuiskaajien buumerversio sopinee puutarhaharrastajien makuun kuin harava käteen
Katso Kuunkuiskaajat Cha Cha Cha - Boomer version (Käärijä Eurovision support) YouTubessa
https://youtu.be/-9xRCF_8IL8
Mulle kerrottiin, että se kroatialainen viiksivallujen miesburleskiesitys oli pääosin kettuilua Valkovenäjän ja Venäjän suuntaan. Se kahden merkin mittainen “SC hattujen kanssa” liittyi jotenkin siihen,ettei venäjänkielessä ole oikeasti heidän viime vuodesta käyttämäänsä venäläisen maailman ja rauhan “ruskii mir” “Z” -kirjainta.
Sitten se “äiti osti traktorin” oli piikki valkovenäläisen Lukashenkan suuntaan, joka muutama vuosi sitten kukistaessaan maan sisäisiä mielenosoituksia väkivaltaisesti käski kansaa peltotöihin ja jääkiekkoa katsomaan, koska sillä koronakin paranee. Tämä tapahtui ihan pandemia alussa, kun tautia ei osattu kunnolla hoitaa ja rokotettakaan ei ollut tarjolla.
Olihan se esitys ihan outo. Vähän samaan tapaan kuin Ukrainan 2007 camp-esitys Verka Serduchkan “Dancing Lasha Tumbai”, jonka poliittinen viesti taisi olla suurinpiirtein rivienvälistä kuultu “Dancing Russia Goodbye”.
Dancing Lasha Tumbai
Meillä ei katsota europliisuja lainkaan niin säästyy mieliharmilta ja kun se ei ole edes viihdettä ni töllö pysyy kiinni.
En varmaan pysy tänäkään iltana hereillä, pitää katsoa aamulla. Lauantaina on pakko pysyä, on niin jännät paikat. Saapa nähdä miten Käärijän käy:+1:
Ajattelin ottaa lauantaina päikkärit, niin jaksaa paremmin. On se kyllä ihan liian pitkä formaatti
Minä en todellakaan haaveile katsovani, luen sitten lehdestä.
Menen sunnuntaina töihin, eli herätys ennen kello viittä.
Mihin aikaan ne viisut on lauantaina?
Mulle nousee riemun virne naamalle edelleen kun muistan lordin silloin pistelaskun tulosta ootellessaan kameralle näyttämän paperin jossa luki “torilla tavataan”
Luojankiitos ettei voitettu tota kisaa…säästyi veroeuroja :w00t:
Ja loppuu toi mahoton uutisointi aiheesta.
Jäännyt oikeat asiat pimentoon, kuten varmasti tarkoituskin.
Mä näen Käärijän suomalaisiin luoman innostuksen ja spontaanin heittäytymisen todella hienona asiana. Täällä ei koskaan innostuta mistään joukolla (paitsi joskus jääkiekossa) ja aina on vain negatiivista sanottavaa ihan kaikesta. Ja mitä ne nyt meistä ajattelee.
Kyllä oli hienoa kuulla, miten yleisö Liverpoolissa mylvi Käärijän nimeä ja cha cha chaata, vaikka raadeilta ropisi Ruotsiin pisteitä. Käärijän valloittava esiintyminen hurmasi ympäri Eurooppaa. Muutkin kuin suomalaiset ovat sitä mieltä, että hän oli se todellinen voittaja ylivoimaisilla yleisöäänillään.