En viitsinyt jäädä oottelemaan illalla sitä ääntenlaskua. Aattelin että mulle riittää et aamulla nään tavataanko torilla :D.
Todella hieno sijoitus Käärijältä, mut en huonompaa oottanutkaan. Mun mielestä Suomen kappale oli parempi kuin Ruotsin.
YLE :
Käärijä voitti yleisön puolelleen: 18 maata antoi täydet pisteet.
Käärijä oli yleisöäänten perusteella viisujen selkeä suosikki, mutta hävisi Ruotsille tuomariston antamissa pisteissä. Suomi sai yleisöpisteitä yhteensä 376 ja Ruotsi 243. Ammattilaisraadilta taas Ruotsi sai yhteensä 340 ja Suomi 150 pistettä.
Olen kyllä tosi iloinen tuon Käärijän puolesta. Välillä jo hirvitti, että miten sen poikaraukan hermot kestää. Varmasti ollut ihan hirveät paineet ennakkosuosikkina.
Tämä sijoitus oli ansaittu eikä tarvinnut pettyä. Sääli tietysti ettei voittanut, mutta tuo yleisöäänten enemmistö varmasti tuntui tosi hyvältä.
Tähdet tähdet ohjelmassa upeita suorituksia!
Upeita tansseja jo ensimmäisessä ohjelmassa!
Aivan käsittämättömän taitavia olivat. On taas jännä seurata ketkä nousevat omiksi suosikeiksi, ja miten he sitten pärjäävät.
Kattelin netin kautta noin puoleen väliin. Yhteydet pätki koko ajan niin etytä hermot meni, täytyy jatkaa kattomista joku toinen päivä. Harmittaa etten päässyt nauttimaan kun koko ajan ärsytti yhteyksien katoaminen :doze:
Upeita pukuja ja upeasti tanssivat.
Olipa taas hienoja tansseja telkussa.
Elämäni biisi oli taas aivan huippu!
Katsoin äsken eilisen Elämäni Biisin.
Rose tattoo :exclamationmark::exclamationmark:
Hienosti tanssittiin taas eilen TTK:ssa upean musiikin tahdissa.
Ei ole vielä minulla, hyviä ovat kaikki.
Vähän ihmettelin, kun Yebouah saa niin vähän ääniä, että on jatkuvasti huonoilla pisteillä. Mielestäni hän kuitenkin suoriutuu tansseista hyvin, ja on vielä hyvännäköinenkin. Nyt sitten uteliaisuuttani kuukkeloin millaisesta tyypistä on kyse, ja selvisihän se olematon kansansuosio.
TTK ei kiinnostanut, kakkosella jäätanssit oli komeampaa katsottavaa
En osaa päättää mikä pari olisi paras. Ei parhaat kuitenkaan vielä pudonneet.
Elämäni biisi oli taas ihan huippu!
Mä olin eri mieltä, ja laitoinkin palautetta tänään YLElle ohjelman laskeneesta tasosta. Artistien esitykset on “ihan hyviä”, vain Diandra on loistava aina vaan. Hänen suoritus ei kummiskaan riitä kannattelemaan ohjelmaa yksinään.
Nyt siellä on paljon “ihan hyviä” artisteja, mutta ei määrä korvaa laatua.
Mua tosissaan harmittaa että niin loistavia esityksiä tarjonneen ohjelman kuin Elämäni biisi on parhaimmillaan ollut, annetaan muuttua sellaiseksi jossa katsojalle tarjotaan keskinkertaisia “ihan hyviä” esityksiä joiden joukosta katsoja silloin tällöin saa nähdä ja kuulla jotain upeaa. Sen pitäisi olla toisinpäin.
Olipa taas upeaa tanssintaa ja hienoja pukuja TTK:ssa.
Täydellinen lopetus. Monille aisteille.
Parasta viihdettä! Upeeta!