Musiikkiohjelmat, musiikkiin liittyvät ohjelmat

Mielestäni sinne jäi kaksi Kiaa ja Gogia huonompaa paria jatkamaan.

1 tykkäys

Näin on, mutta niillä on paljon faneja. Kialla ja Gogilla niitä ei oo.
Harmi että tippuvat, ne kaksi muuta olis saanu tippua enemmin.

1 tykkäys

Olipa järkytys todella hyvän parin putoaminen ennen finaalilähetyksiä. Jostain syystä heistä ei pidetä, koska yleisöäänestys ratkaisi asian. Oma suosikkiparini on Linnea ja Anssi, ja heillä on vankka kannattajajoukko.

1 tykkäys

Noniin. semifinaali on TTK:ssa ohi ja kolme paria valikoitunut finaaliin:

1. Anssi Heikkilä & Linnea Leino
  2. Kastanja Rauhala & Isaac Sene
  3. Marko Keränen & Bess

Uskon että voitosta kamppailevat Anssi ja Linnea sekä Kastanja ja Isaac. Kumpi vaan voi voittaa. Itse valkkaisin noista voittajapariksi Anssin ja Linnean.

Mitäs te muut ootte mieltä ? Mikä pareista voittaa ?

Laitanpa kyselyn teille :slightly_smiling_face:

Olen samaa mieltä. Edellisellä kerralla mun mielestä putosi väärä pari.

1 tykkäys

Kovin tasaväkisiä ovat. Kumpi pari tahansa voi voittaa. Oli kyllä käsittämättömän upeita eItyksiä taas eilen.

1 tykkäys

Kumpaa yleisö äänestää enemmän, vaikea sanoa. Kumpi vaan käy mulle.

1 tykkäys

Linnea ja Anssi on ollut suosikkiparini melkein alusta asti.

3 tykkäystä

Tämän musiikin tahdissa suoritettavan akrobatiavoimistelun voittaa Anssi, koska hän nostaa korkeimmalle, citius, ALTIUS,fortius. Tanssin voittaa joku muu.

En oikein näistä nostoista tykkää, kun niitä alkaa olla jo liikaakin. Linnean tanssi on vain niin sulokasta, että en voi olla ihastelematta.

2 tykkäystä

Anssi ja Linnea mun mielestä parhaat. Epäilen kyllä että yleisö äänestää Isacia. Upeaa kuitenkin.

2 tykkäystä

Oli kyllä upea finaali lähetyskin!
Äänestystulos oli yhtä tasainen kun parhaat paritkin. Hieno ohjelma :smiling_face_with_three_hearts:

3 tykkäystä

Vain pikkuisen yli 1 prosentin ero äänissä voittajaparin ja toiseksi tulleen välillä, aika huikean tasaista. Mut niinhän ne parit olikin, hyvin tasaväkiset taidoissaan. Ihan makuasioita sitten että kumpi pari kenenkin mieleen enemmän oli.
Onnittelut Anssille ja Linnealle ykköspaikasta ja yhtä suuret onnittelut Kastanjalle ja Isaacille kakkospaikasta !

2 tykkäystä

Kukahan se Niki oli joka oli Leinon kaveri? Ei ollut kyllä hajuakaan kuka mahtoi olla. Luulin ensin naiseksi.

1 tykkäys

Kuukkeloimalla tietoa. Muunsukupuolinen näyttelijä. Kovasti kehuttu useista teatterirooleista. Oli kyllä hieno esiintyminen eilenkin.

Ei kiinnosta niin paljon paljon että viitsisin kuukkeloida, hienosti tanssivat.

Mä katsoin myös että onko nainen vai mies. Näytti naiselta mutta ääni paljasti mieheksi.
Oli hyvä esiintyjä, mitä sukupuolta sitten onkaan.

2 tykkäystä

Tänään klo 19 Elämäni biisi, vieraina jo lopettaneita ohjelman solisteja. Tätä en aio missata!

1 tykkäys

Areenassa katsottavissa se Pepe elokuva.

Mä en ole koskaan ollut mikään Pepe Willberg fani. Ihan päinvastoin.
Voisin kyllä katsoa sen ajankuvauksena jos ei kauheesti sisällä laulua.

1 tykkäys