Musiikkiohjelmat, musiikkiin liittyvät ohjelmat

Mie en ihmettele yhtään, Hienompi juttu !!! UMKta en oo kattonu varmaankaan koskaan muuta ku lopputuloksen, mutta Melluhan on katottava joka vuos ja jokaikinen osakilpailu.
Ja ei millään pahalla ,jos mie henk.koht. vertaan Suomen edustusta ja Ruotsin suomalais-edustusta , niin ,näin suomalaisena tunnen myötähäpeää oikeestaan koko UMK sessiosta, en pelkästään voittajasta

1 tykkäys

Kilpailua en katsonut mutta netistä katsoin jälkeenpäin tuon saunalaulun ja tykkäsin.

1 tykkäys

Mä oon jossain nähnyt/kuullut siitä osan, en kokonaan. Mulle jäi mieleen että oli vähän sellanen renkutus ja ihmettelin sillon että miksi tästä vohkataan niin paljon. Kokonaan siis en kuullut ja näköjään olis pitänyt, mutta se korjaantuu kunhan kattelen euroviisut sitten :grin:

Ehkä se oli vähän renkutus mutta kiva sellainen. :+1: :slightly_smiling_face:

2 tykkäystä

Miehet laulavat puku päällä ilman vähäpukeisia naisia.
Lavashow on kerrassaan mainio. Voittakoon ja Ruotsi seuraavat kisat maksakoon. En valita

4 tykkäystä

NO NYT! Voicessa Jimmy Martin räjäytti pankin. Voi tsiisus että nautin !!

2 tykkäystä

Minustakin tuo Jimmy oli loistava.
Eilisessä jaksossa ei muuten ollut mielestäni niin kovin säväyttäviä esityksiä, Jimmy oli ainoa.

1 tykkäys

Tänään Voicessa sain äsken kunnon kylmikset kun Jarkko Caven lauloi Eppujen “voi kuinka me sinua kaivataan”. Puolivälissä se kappale oli taikuutta. Ehkä ei laulajan ansiosta ainakaan pelkästään, bändi oli siinä uskomaton.

Ricardo Grönfors on kärkikahinoissa, oltava !

Hirveää, että Maija pudotti tuon Ricardon. Oli mun suosikki. Olisi päässyt pitkälle.

1 tykkäys

Mä näin just äsken ton tiputuskohdan. Voi Maija minkä teit :worried:

1 tykkäys

OK. Livet alkaa ens viikolla. Mun suosikkini on Jimmy Martin.
Mites ne tiputukset tästä eteenpäin meneekään :thinking: Onko mahdollista että valmentajat vielä pääsee sekottamaan soppaa, pitää tutkia.

1 tykkäys

Nyt on Elastisen ja Sannin finaaliin pääsijät valittu. Yleisöäänet menivät minun suosikeilleni.

Mä katsoin eilen katsomosta vaan Elan laulajat, tänään sit vuorossa ne Sannin.
En oo nettiä tänään selannut joten en tiedä äänestystuloksista.

Luulen tietäväni kenet Ela valkkaa, sen nuoren tytön.

Pakko oli katsoa ketkä tuli valituiksi. ELAn porukka oli odotettu.
Mut mitä h…ttiä…??? Sanni ei oo valinnut Jimmy Martinia??? Sanonko…!!!

1 tykkäys

Jaksoiko kukaan seurata Tähdet, tähdet uutta kautta Susanna Laineesta huolimatta?

1 tykkäys

Hyvin ilmaistu, Kakapo😉.
En oo katsonut. Miltä vaikuttaa, kannattaisko?

Yritin katsoa, mutta en pystynyt ja syynä juuri tuo Susanna. Tallennan sen tänään Liviltä, ja katson sitten osin nopeutettuna.

1 tykkäys

Katsoin vähän matkaa alkua, miksi se Laine vääntää naamaansa tuolla lailla? Kamala juontaja.
Pitää kyllä katsoa jatkossa, kun siellä on hyviä laulajia.

2 tykkäystä

Katsoin nyt Tähdet, tähdet, ja musiikkilaji oli joku ysärit?? Vain pari esitystä miellytti minua. Ehkä sitten, kun esittävät jotain meikäläiselle sopivaa voin innostua seuraamaan ohjelmaa.

1 tykkäys