Tänään on Voicen finaali. Tällä hetkellä kaikki jo ohi, mä vasta nyt alan kattomaan jaksoa netin kautta.
Esiteltiin just finalistit. Huoh, ei sytytä. Nettikin pätkii. Mut ei kovasti haittaa koska ei oo ketään kenen puolesta jännittäis ja eläis mukana. Boooooring .
Muoks: 1. kierros . Oliver varmaan voittaa
Muoks 2: 2 kierros menossa. Oliver vakuuttaa ekan kierroksen tavoin.
Ihana kun ette kerro kuka voitti, annatte meidän jälkikatselijoidenkin vähän jännittää kuka voittaa.
Lupaan vasta huomenna kommentoida voittajaa itekin. Nyt tällä hetkellä vielä esityksiä jäljellä kummiskin.
Mulla sama, osia katson. Hullua että joku juontaja voi ärsyttää niin paljon mutta kun on sellainen riikinkukko naaman vääntäjä. Tökä pääsi vihdoin kunnolla näyttämään ääntänsä, on kyllä hyvä laulaja.
En taida jaksaa kahtoa euroviisuja tänään, rupeaa niin nukuttamaan. Katson aamulla Areenasta. Finaalin on pakko jaksaa katsoa, on niin jännä tänä vuonna. Niin jos nuo meidän laulajat pääsee jatkoon.
Hyvin meni Erikan esitys. En muita esityksiä sitä ennen kattonut, enkä meinaa kattoa enää noita sen jälkeen tuleviakaan. Ohjelma jatkuu jonnekin yli 2 yöllä, mulle riittää että nään lopputuloksen uutisissa huomenna. Tosin olis ollut kiva nähdä myös Kaj:n esitys mut rajansa valvomisella.
En jaksanut katsoa minäkään. Ja erikalla meni hyvin, 11 paikka ei huono. Suomen media leipoo aina suomen edustajasta voittajaa mutta eihän se niin mene. On siellä muitakin hyviä.
Onneksi on taas ohi vuodeksi.