Aika erikoista touhua nämä musiikkiohjelmat nykyään. Euroviisuissa povattiin Suomelle voittoa, vaikka mielestäni se esitys oli kaikkea muuta, kuin musiikillisesti hyvä. Pelkkää koohotusta.
Toinen sitten tämä Tähdet, tähdet. Parhaat laulajat Emma Salokoski ja Sonja Lumme tippuivat kisasta. Kiinnostukseni ohjelmaan päättyi tähän.
Upeita tangolaulajia oli tänään. Vaikea sanoa kuka oli paras.
Sohvakukka, en yhtään oo seurannut - onko joku telkkarissa näkyvä kisa menossa nyt ?
Tangomarkkinoille valittiin kilpai
lijat.
Olen koko päivän kuunnellut Now Rock ohjelmaa telkkarista.
Britannian rock muusikot ja bändit on kaikista paremmat. Niin ja Australian AC/DC on oikein hyvä bändi.
Niin ja saksassakin on hyviä bändejä
Amerikassa harvat bändit on hyviä.
Kuuntelen myös tietty hardrock ja heavy musiikkia.
Olipa taas hienoa tanssia tähtien kanssa.
Mulla katselu vielä kesken. Äsken just Mira Luoti ja Anssi tanssi. Olipa hyvä esitys ja vasta eka tanssi. Lupaa paljon. Muutenkin ollut tähän saakka kivaa katsottavaa, tulossa taitaa olla hieno kausi.
Tanssii Tähtien kanssa -Johannes ja Katri. Älyttömän Upea, Ihan Käsittämätön tanssi tässä vaiheessa ohjelmaa ( toinen tanssi). WAU!
Upeaa oli. Hienoa musiikkia ja upeaa laulua. ![]()
Se Lakko oli minusta paras tällä kertaa. Kovin itkusia tansseja olivat kaikki. Kyllä ne kaikkensa antaa jokainen. Toivottavasti Minna Kuukan polvet ei hajoa tuolla reissulla.
Just kattelen, äsken veti Viivi “syntynyt voittamaan”. Oli Hyvä !
Ja hyvä Pelle, sanotukset ja sanoma elää ja voi hyvin tässä päivässä edelleen. Nuorena en tykännyt Pellen musasta yhtään. Mun sillonen mies (jatkossa aviosellanen) soitti bändissä jonka Atte Blom otti leiriinsä ja ne sit soitti samoilla keikoilla Pellen kanssa. En tykännyt, joten se fiilis siirtyi sit Pellen musaa vastaan vielä enemmän. Vuosien (vuosikymmenten) jälkeen oon pystynyt kuuntelemaan Pellen musaa eri tavalla .
Vesta, mulle siis Aivan Uusi Tuttavuus, on osoittautunut upeaksi tulkitsijaksi. Miksen mä oo hänestä ennen kuullut
Ihan tähti.
Miten toi patsas liittyy Pelleen ?
Se on Pellen patsas Haminan Tervasaaren kärjessä.
Upeita tansseja!!!
Mä oon just alottamassa katsomisen. Hyvä tietää et on odotettavaa ![]()
Tosi upeita oli tanssit, hienoa oli myös musiikki. ![]()
Upeat tanssiesitykset. Päällimmäiseksi jäi mieleen sykkimään Katrin ja Johanneksen tanssi ![]()
Kun ihmetellään miksi joku tippuu niin sehän riippuu paljolti siitä miten paljon faneja kysesellä henkilöllä on. Nehän on niitä äänestäjiä. Kun verrataan esim. Minna Kuukkaa ja jotain tuntematonta takapuolen pyörittäjää niin onhan siinä eroa. Samaten Pippa Laukka, paljon faneja.
Ei se tanssin laatu aina merkitse, vasta loppurysäyksessa tanssi on mittari.
Johannes ja Kristiina on mun suosikkeja.
En ole valinnut suosikkia, pääasia, ettei Tinze ole mukana. Kyllä kommentoijat ovat kummallisia. Jos oma suosikki saa hyvät pisteet tuomareilta ja putoaa, marmatetaan siitä, että tuomarien pitäisi päättää. Katsojille toisaalta vaaditaan valtaa, ja kun saivat valita uudet parit, valitetaan siitä.
En ihmettele yhtään, jos Marko Anttila halusi miesparin syystä, että saisi pidemmän parin. Olikohan uusi pari lyhin vaihtoehto?