Musiikkiohjelmat, musiikkiin liittyvät ohjelmat

Mielestäni on ollut hetkittäin vaikean näköistä tanssi pituuseron takia. En osaa nimetä mikä pari olisi paras mutta musiikki vaikuttaa mielestäni siihen kuinka hyvältä tanssi näyttää. Eilen oli vähän liian räikeää valoshovta ainakin yhden tanssin ajan…

Mä aattelin että lähetykseen tuli joku vika kun tanssista ei saanut kunnolla selvää, kuva ikäänkuin hämärtyi. Oliko se sit vaan niiden välkkyvien valojen syytä? Kun jopa tanssijoiden ilmeet jäi epäselviksi. Sitä tanssia oli melkeen mahdoton seurata.

Kyllä se oli valotarjonnan vika kun näytti epäselvältä. Toivottavasti saavat palautetta seuraavia esityksiä ajatellen…

1 tykkäys

Äsken vasta katsoin eilisen Elämäni biisi ohjelman. Kylläpä oli hienoja esityksiä, etenkin Diandran uskomaton veto.

Mä oon just alottamassa sen katsomisen. Ainahan Diandra on loistava, sitä oottaa kuin kuuta nousevaa kun tietää saavansa Elämyksen :smiling_face_with_three_hearts:

Minä tykkäsin kyllä huomattavasti enemmän Suvin björk biisistä.
Se oli upea esitys. :grinning_face_with_smiling_eyes:

No minä tykkäänkin Suvin äänestä ja björkin lauluista, en vaan arvannut Suvin laulavan sitä noin hienosti.

Oli Suvikin huikea. Yllätys miullekkin.

En ole katsonut ohjelmaa oli sattumalta tv päällä kun Teräsniska lauloi ja jäin kuuntelemaan upeaa laulua. Olen monesti ihmetelly miksi hänellä on aina niin karmeat vanhanaikaset vaatteet päällä. Tuossa hänellä oli tosi hienot vaatteet. Ottais mallia Diandrasta joka pukeutuu upeasti.

Nonii, Vain Elämää ja Käärijä. Ei tartte enempää varmaan sanoa, mut sanonpa kummiskin vielä sanan tai pari: Vantaalainen. Menoo.

Vantaalainen oli tykki, ja Menoo sen pommi !
:collision: :fire: :1st_place_medal: :heart_eyes:

Voi nuoruus ja muistot Haminan työskiltä, silloin kun Hurriganes nousi huipulle.

1 tykkäys

Ihanat muistot Vain elämää ohjelman aikana.

Tanssii tähtien kanssa semifinaali eilen. Tuntui jo siltä ettei tänä vuonna tuu mitään joka saa mut katsojana syttymään innosta ja ihastuksesta. Mut tulihan se siellä, semifinaalin viimeisessä esityksessä. Katri ja Johannes , kiitos tästä

3 tykkäystä

En tiedä miksi mutta tykkäsin katsoa Kristiinan tanssia, arvasin että tippuu, kun hermot taisi mennä viimeisissä tansseissa.

1 tykkäys

Minä en seuraa Vain Elämää, mutta mulla olisi nuoruusmuisto Hurriganesista. Ne oli 80-luvun alussa esiintymässä täälläpäin Sepänkylän nuorisoseuran talolla. Keikka alkoi melkein tunnin myöhässä ja kun pojat tuli viimein lavalle, Remu kaatui rumpujen sekaan. Esiintymisestä ei meinannut tulla mitään bändin jäsenten humalatilan vuoksi ja sitä touhua katsoessa tunsin syvää myötähäpeää.

Seuraavana päivänä satuin katsomaan ikkunastani ulos, niin Cisse ja Albert kävelivät meidän pihaan ja menivät aidan taa minun ikkunan alle tyhjentämään virtsarakkonsa. Asuimme silloin Vaasan keskustassa aika lähellä toria.

En ollut koskaan mikään varsinainen Hurriganesin fani ja tuon tapauksen jälkeen bändi alkoi lähinnä ärsyttämään.

2 tykkäystä

Melkonen muisto :sweat_smile: