Mustanmerenruusu (torpankukka), Achimenes

Onko kukaan muu nyt lähiaikoina tilannut Blommialta mustanmerenruusuja?

Osaako kukaan neuvoa miten teen tilauksen kanssa, jota ei ole tullut?

Tilasin, ja maksoin (kuitti tässä vieressä) 24.3.2009 Blommian laskun.

Voiko olla että toimitus kestää yli kolmen viikon? Odottavatkohan lämpimämpiä kelejä.

Nyt en tiedä muuta kuin, lähetänkö kuitin sähköpostilla. Odottelenko vielä. Mulla kun ei ole tuo ruotsin kieli oikein hanskassa. Voiko joku neuvoa, Miten kysyn ruotsiksi: Missä toimitus viipyy?

Minulle Blommia ilmoitti aikoja sitten että hän lähettää vasta kun yölämpötilakin on plussan puolella. Olisi lähettänyt maanantaina, mutta minä pyysin tämän uhkaavan postilakon takia siirtämään ensi maanantaiksi.

kukkais pyöritystäKiitos ohjeista hoyabella!!!kukkais pyöritystä Kyllä mua nolottaa, kun olen unohtanut jo ihan koulu-ruotsin. Mutta se on kun sitä kieltä ei käytä, niin sen unohtaa nopeasti.

Kivaa jutitallekkin on tulossa postia Blommialta, laitathan kuvaa myös tänne kun tulevat.

Mullakin näkyy olevan Stan´s Delight kasvattanut nuppuja melkein salaa.

Orange Queen pykäsi eilen tällaisen. Viime vuonna ei kerennyt kukkia. Jossain valossa tuo näyttää pinkiltä ja jossain punaiselta. Ihan kuin olisin sotkenut kävyt jossain vaiheessa.allapäin

kylläpäs osakin olla kaunis minun Orange Queen on sellaine rinpula et tuskin edes kukkii kävyt oli niin pieniä ostaessa.apea

Mun valkoisessa mustiksessa on jo isot nuput, kohta poksahtavat auki, ihan säikähdin aamulla kun näin net, ovat niin salaa kasvaneet =D

No nyt nuput aukesi

Nätit kukkaset. :slight_smile:

Täälläkin aukaisi ekan kukkansa. mun valkoisessa ei ees nuppuja vielä.jadelilla kaunis kukka .

Raili; onko tuo sama, josta olet käpysiä lähettänyt?

Ei ole kun en ole mielestäni käpyjä lähetellyt.viime kesänä joitakin latva pistareita kylläkin ,mutta en tästä tää on niitä taviksi joita saa joka kaupasta melkein,tämäkin on ostettu prismasta viimekevänä.

Otinpa toissa päivänä kuvan omasta Mustiksesta

Johan on komea!

Julumetusti kukkia…

Voi hyvänrn aika sentään cool mä pistän silmät kiinni ja kuvittelen et se on mun naurua mun oma kalpenee tuon rinnallasilmän isku

Tuohan on vasta alkua silmän isku

hian totta ,sulla on sitten superkukka

Liityn ihailijoiden joukkoonkukkais pyöritystä PirjoA:lla vallan ihanan upea mustis ja kukkia täynnäsydän.

Mulle tuli kanssa Blommialta viime viikolla ja niissä oli valkoinen nuppu, punainen nuppu, ja loput oli kauniissa lehdissä.

Eikun juu, mun moka. Sehän olikin RitvaL, kun lähetteli käpysiä. :smiley: