Mustanmerenruusu (torpankukka), Achimenes

mä en oo yhtään ,mullakin liilassa näkyy jo kaksi pientä nuppuanaurua

Lilassa on minullakin jo isot nuput, kohta aukeavat!

Ei ole vielä näkyny. Käy vähäsen munkin katteeksi.

Liilassa minullakin pari nuppua.

Mulla on kans nuppuja lilassa.

Miulkii on nuput siinä tavallisessa lilassa.

Milloin te oikein olette mustiksenne multaan laittaneet, kun nyt jo kukkivat?

Helmikuun alussa. :slight_smile:

no koko talvenhan ne on ainakin minulla olleet ruukussa oottamassa kevättä

Tai no. Milloin olette alkaneet kastella mustiksianne? Omani laitoin vasta helmikuun lopussa. Eikä minulla vielä mitään nuppuja näy.

mä aloitin jo tammikuussanaurua

Tänään katsoin tarkemmin mustiksiani ja kyllä siellä latvassa lehtihankojen molemmin puolin oli tähtimäiset nuput.

Minäkin laitoin helmikuun lopussa käpyset multaan, eikä mullakaan vielä näy mitään nuppuja. Jokohan kohta voisi alkaa kuitenkin odottaa? :slight_smile: malttamaton

15. tammikuuta aloitin. Myös orange Queen nupulla. Tarantella ja pari muuta taitaa olla väsyneitä/ huonosti hoitamiani, kun huonommin kasvavat. Ei kai viime vuonna saaneet kasvatettua kunnolla tämän vuoden käpyjä...

Olisi kiva muuten nähdä kuvia teidän nuppusista ja niiden kehittymisestä. :slight_smile:

Toivottelin jo kyllä hyvät yöt mut en malttanu olla kirjottamatta, mä voin huomenna yrittää kuvata nuppuja, kamera on vuodelta kivi ja kirves että tod.näkösesti se ei onnistu =D

Pahoittelen hysteerisyyteni, mutta oli pakko tulla tänne kysymään, että mahtavatkohan nuo ympyröidyt jutut olla nuppuja?? :D Olen aivan tohkeissani!

Muoks. Ompas tosissaan hyvin epäselvä kuva. Ammattilainen olisi tuostakin saanut hienon. :D

Joo nuppuja ovat,samanlaiset on minullakin ja kukka siitä aikanaan syntyy

vasta kasvamassa.

Hienoja alkuja