Se sanomalehtipenkin teko on tosi helppoa ja mukavaa, siitä ihan innostuu! Ainut hankaluus on penkin reunojen tekeminen…jos on korkea penkki niin joutuu askartelemaan enemmänkin
Nuu penkin aloittaminen on vaiheessa, kun aloin maalaan noita pihakalusteita ja olen vähä sellainen yhden projektin ihminen, mutta on kesää vielä jäljellä. Siinä saattaa käydä niinkin, että penkki mahdollisesti saa kasveja vasta ensi keväänä. Voipi talven aikana miettiä mitä ja mihin ja kuinka paljon, että silleen…
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty …
No sitten, ajattelin, että onhan tuota voitava katsella jostain ihan rauhassa, ettei mene hieno tori ihan hukkaan! (Kuin Tikkakosken tori, pensaiden takana keskenään…)
Pihakalusteet ennen
Pihakalusteet nyt
Kauniit ja perinteiset, muodonmuutos mahtava ja onnistunut. Tuollaisia olen minäkin haaveillut.
Perinteiset kyllä, mutta kun ovat vuokraisännän omat, niin harkitsin pitkään raskinko ostaa niihin maalin ja uhrata aikaaani, mutta ne koski niin mun silmään, että oli ihan pakko, että sillai…
Ihanan näköiset kalusteet!
Kiitos! Kyllä niitten kanssa tein töitä, kun maalasin kahteen kertaan ja yritin saada kaikki raot valkoisiksi, mutta mikäs kiire tässä valmiissa maailmassa, että sillee…
Liiterin ruusut tässä sinnittelee jo kolmatta vuotta taitaa kukkia tänäkin vuonna!
Hanhikki on aika lailla levähtänyt, mitähän sille tekis?
Juhannusruusu kukkii vasta nyt, eikös sen pitäisi kukkia paljon aikaisemmin?
Josko tuo sitten olisi muu kuin jussiruusu?
Jos se on juhanusmorsian? Sen lehdet on jota kuinkin samalaiset kuin juhannusruusulla, mutta kukka hennon vaaleanpunertava. Mullakin juhannusmorsian aloittelee vasta kukintaansa. Pienihän se vasta on, muutama kukka tulee, mutta onhan sillä aikaa kasvaa
Harjaneilikat kukkii, jostakin syystä minä pidän niistä, luulen sen liityvän jotenkin lapsuuden muistoihin.....
Tässä tätä kirjavalehtistä mitä se ny oli, äsken sen vielä muistin, no oli mitä hyvänsä
Onkos tuo nyt se vuohenputki…
laikkukirjokanukka?
On se, kirjovuohenputki.