Piti ottaa Ruutu+ ihan vain sen The Kevin Case- dokkarin takia Onko joku sen kattonu jo?
Pakko kysyä täältä, että onko kellään Grayn anatomia kausia 9-13 ?
JEE, Isä Brownin uuvet jaksot alakaa 20.10.2017 17:08
Tänään Silta kymmeneltä.
Kai ootte huomanneet tämän: TANSKALAINEN MAAJUSSI Sunnuntaisin klo 18.30, Yle Teema Fem - Yle Areena 30 pv !!
Just avasin areenan ja palaan sinne nautiskelemaan sarjan ensimmäisestä jaksosta
Ääh oli löysä Isä Browni ku kukaan ei edes potkassu tyhjää.
Tämä “ohjelmattomuus” (kun en ole löytänyt mitään katsottavaa) on vienyt mut kuulkaa nyt sellaiselle twilight zonelle, että en tiedä miten tämmönen on käynyt. Nytkin katson Alfatv:n Seniorielämää, jossa Jorma Pulkkinen haastattelee sitä Thilia Thalia-juontajaa. Tänne kanavalle näköjään on piilotettu kaikki vanhat nassut. Ja hyvä Jari Sinkkosen haastattelu täällä oli myös. Kunnon 70-80-luvun haastattelua, ei mitään kolme pinnallista kysymystä ja sitten seuraava vieras lauteille-tyyliä…ja haastattelija ei yritä olla pätkääkään viihteellinen.
Kahtoko kukhan eilen tätä?
Mulla on boksilla, ja ajattelin ruuan jäläkhen panna sohovalle maate ja kattoa
Halloween - leffoja on tehty kymmenen ja siltiki tänhän tullee se eka jokon nähty 15 kertaa :pinch:
Tänhän tullee taas Rebecka Martinsson- leffa
Se on vissiin DVD:n odottamisen paikka mulla Vera Stanhopen kanssa. Emmä jaksa kattoa niitä kun tulevat pienissä palasissa. Ekan jakson kummatkin osat katsoin areenasta putkeen, joten tuli katsottua niin kuin aina ennenkin koko 1,5h kerralla. Mutta areenassa noilla ei ollut tekstitystä ollenkaan…mikä sinänsä ei ole ongelma, katson paljon ohjelmia ilman tekstityksiä. Mutta täytyy sanoa, että tuo pohjoisen työläisenglanti, jossa jätetään ja nielaistaan äänteitä veks sanoissa johti siihen, että yhden kuulusteltavan pojan puheesta ei juuri selkoa saanut. :blink: Pitää katsoa tänään ehkä vielä tuo yks 1/2 jakso areenasta (2/2 tulee illalla perään telkussa). Voihan toki olla, että areenaan on ilmaantunut tekstitkin. Olis edes englanninkieliset tekstit!
Musta on kiva kuunnella murteella puhuttua englantia, vaikka en kaikkea ymärtäisikään. Poju pelaa tietsikalla jotain klaani peliä toisinaan ja laittaa ihan tarkoituksella kaiuttimet päälle silloin kun skotti on kentillä, karkeasti sorahtaa ärrät ja tuhmat sanat tulee omalla kielellä
Juu siis mäkin tykkään siitä …en missään nimessä haluisi sikäläisiä näyttelevien ihmisten puhuvan mitään queens englishiä. Mutta dekkari-tyyppisessä sarjassa on vähän huono katsoa jotain merkittävää juonen kohtaa, josta ei täysin saa tolkkua. Siksi kaipaisin tekstitystä. En puheen muuttamista toiseksi, mutta tekstitys edes sillä murteellisella englannilla auttaisi jo paljon.
Tänhän tullee Mama. Kantsii kattoa jos tohtii
Katsoko kukaan Outlander-Matkantekijää eilen illalla? Oli siinä niin mahtava rakastelukohtaus että meikäläinenkin meni ihan sekaisin
Miksi ne ei saa Emmerdalen tekstitystä kuntoon
Kuitenkin jos katsoo myöhemmin katsomosta ,tekstitys toimii :crazy:
Mitä tykkäsittä Kiistämätön totuus- sarijasta? Mä tykkäsin kovasti jo sen Goosen takia
Minun on pitänyt alkaa vahtaamaan lauantaisin Jack Taylor. Se on vähän ihmeellisen epätasainen sarja. Pari jaksoa on ollu mielestäni oikein jänniä ja jotkut siinä välissä ei taas ole olleet oikein kummosia. Miten voi olla nuin?
Vaihtuisiko sarjan käsikirjoittaja välillä(?). Koskaan ei voi etukäteen tietää millainen seuraava jakso on laadultaan.
Harmi kun naispääosan esittäjä vaihtui ihan lennosta. Sellainen on ärsyttävää.
Ukot ei tunnu tykkäävän Jackista “kun se ottaa kuulema aina turpaansa”. Pitäis olla Supermies, Bruce Willis tai Rambo. Ne hahmothan onkin niin todenmukaisia. Missähän sellaiset miehet on jotka ei tosissaan tapellessaan ota itsekin turpaansa. Minä taas tykkään siitä että sarjan sankari on inhimillinen.
Kattoko kukaan twin peaksin kolmannen kauden aloitus jaksoja? Jos sarja oli ennen outo, nyt se on todella “taiteellinen” ja outoudessa siirtynyt aivan omiin sfääreihin.
Australian Master chef lähestyy loppuaan, ovat ne raukat lujilla siinä ohjelmassa, miten ihmeessä ne jaksaa tuollaista piinaa? Ovat kuitenkin niin kannustavia ja lojaalia toisiaan kohtaan vaikka kyseessä on kova kilpailu.
Tähdet kilpailua olen katsonut muutaman kerran vain sen takia kun siinä on Vaasalainen rokkari, ei voi olla nauramatta kun häntä katsoo Janika B on täältäpäin, saa nähdä miten hänen käy?
Kokkikisa on niin tasaväkinen ettei tiedä kuinka käy.
Kova kilpailu kotikokeille!
Hyvä ja kannustava ilmapiiri koko ajan.