Ei mullakaan oo talletinta Areenasta ym. katson jos joku jää näkemättä. Elokuvia katson Netflixistä. Vähän katson kuitenkin TV:tä enemmän luen kirjoja. Mutta pakko katsoa kun ei käsityöt muuten valmistuis ollenkaan.
Nuu, tää vastikään hajonnut vehje oli Wbox. Se vanha Topfield olisi huollon jäliltä tallessa, siihen vaihdettiin silloin uusi kovalevy. Topfieldiä ostaessa otettiin siihen semmonen viiden vuoden lisävakuutus kympillä, kun myyjä sanoi ettei se levy kuitenkaan kestä. Huolto kesti kuitenkin niin kauan, että mies oli hakenut jo uuen laitteen meille. Tässä Wboxissa ei mitään vakuutusta ollut, kesti se yli takuuajan. Enkä aio asentaa sitä vanhaa Topfieldiä tuohon enää harmia tuottamaan, niin hyvin sujuu ohjelmien katsominen ipadin avulla.
Jos areenasta haluaa jotain talteen helposti
http://flickfetch.bplaced.net/
Lauantaina alakaa Grantchesterin uuet jaksot
Noni…sitten alkaa rysäyksellä useampi sarja. Granchester pitää nähdä kyllä. Toivottavasti se tulee areenaan niin, että ei ole pakko katsoa aina lähetysaikana. Meidän tallennus on ihan tukossa.
Samoin kiinnostaa toi Minkä taakseen jättää. Toi Nicola Walker on hyvä näyttelijä…ollut jo useammassakin laadukkaassa sarjassa, jotka on kaikki olleet oikein mieleisiä. Eikös muuten toi Sanjeev ollut se Tohtori Intiasta sarjan tohtori?
Juu, molemmat tulevat Areenaan. Ja juu, Sanjeev oli Tohtori Intiasta -sarjassa. Viime päivinä olen katsonut Areenasta Maria Lang -sarjaa. Sehän on tullut eka kertaa jo vuosia sitten, mutta silloin en katsonut vissiin kuin yhden jakson. Siinä sarjassa on aina kesä
Tänään TV1 kello 19.00 Durrellin perhe
Olen lukenut moneen kertaan kirjan johon toi ohjelma pohjautuu (Eläimet ja muu kotiväkeni) ja joka kerta nauranut vedet silmissä. Se on ihanan kuvaavasti kirjoitettu, lukija näkee sielunsa silmin tapahtumat. Ja siellähän tapahtuu kaikenlaista kun kyseessä on perhe jonka jäsenet ovat kaikki erikoisia. Hitsit, tätä kirjoittaessanikin muistin taas vaikka mitä siitä kirjasta ihan henkilöiden nimiä myöten, vaikka viime lukemisesta täytyy olla jo varmaan lähes pari vuosikymmentä. Toivottavasti ohjelma tekee edes vähän kunniaa loistavasti kirjoitetulle kirjalle !!
“Kausi 1, 1/6. Leskiäiti Louisa Durrell päättää jättää taakseen Englannin ja lähtee kurittomien lastensa kanssa Korfulle paremman elämän toivossa. Miten rahahuolien vaivaama perhe selviytyy kesyttömässä paratiisissa? T:BBC HD”
Aika on meidän > päätösjakso poikkeuksellisesti tänään klo 22.00
Mie katoin eilen sen arenaalta kun luulin että olen missanut ohjelman. Loppui kyllä jotenkin sen tuntuisesti, että jatkoa seuraisi?
Seurasiko kukaan ruotsalaista Aika on meidän sarjaa? Se oli ihan huippu. Tykkäsin kovasti.
Mulla on vielä viimeinen osa katsomatta, tykkäsin myös. Hyvä jos jatkoa seuraa.
Aika kiva juttu : Milanon naisten paratiisi jatkuu tänään , Dr. Martin 26.12 , Kotiin takaisin 4.1.-18
Eilen illalla tuli mukava elokuva
Nuoruustango. Hyvät näyttelijät!
Katselin lauantai-iltana lapsenvahtina ollessani telkkarista elokuvan Lone Ranger. Lähes 3 tuntia meni sen kanssa viihtyisästi ja nopeasti. Oikein mukava elokuva
Joulunakhan ei tuu ku komedia leffoja. Miks ei vois välillä tulla jouluaiheisia kauhuleffoja. Ois Krampus, Black Christmas jne.
Mä oon kyllä nyt ihan pihalla noiden Kotiin takaisin-kausien kanssa. Kun luulin katsoneeni kaikki esitetyt kaudet, mutta muistin että niitä olis ollut kolme ja en oikein muista nyt mitä tuossa neljännessä olisi tapahtunut ja katsoinko sitten kokonaan vai mitä. Muistaakseni se pahis eukko sekosi siinä viimeisimmässä katsomassani kaudessa loppumetreillä ihan totaalisesti. Kai noita pitää jaksaa areenasta vähän plarata pätkiä, että tietää. Uusi viides kausi alkaa tammikuussa. Nyt noi 1.-4. kausi on katsottavissa kaikki areenassa.
Harmittaa kun missasin Huuto syvyydestä alun. Olisin mielellään katsonut sarjan ja nyt setäni vielä kehui sarjan ja monesti tykkään samantyyppisistä kuin hän. Areenassa on kyllä viisikin jaksoa katsottavissa, mutta siis vasta kolmannesta jaksosta lähtien.
Olen täällä päässä seurannut nyt Retro-sarjaa: ‘Kotilieden lämpöä’ sekä hyvä uusi dekkari sarja löytyi ilokseni: ‘Minkä taakseen jättää’ ja toinen mielestäni koukuttava sarja on ‘Sota ja Rauha’. Olin ensin vähän epäluuloinen viimeksi mainitun suhteen koska englantilaiset yrittävät siinä näytellä venäläisiä, mutta onneksi voitin ennakkoluuloni, kun sen seikan sivuttaa olen oikein ahminut tuota useamman hahmon yhteistä ja erillistä tarinaa. Harmi kun edelliset jaksot häipyy Arenasta niin äkkiä.
Minulla on jäänyt Haluatko Miljonääriksi syksyltä asti katsomatta. En tykännyt yhtään kun sarja siirrettiin myöhäisiltaan. En viitsi sitten katsoa vanhoja jaksoja Arenastakaan. Sieltä löytyy onniksi nyt nuita parempiakin sarjoja.
Jadetsun mainostamaa ruotsalaista dekkarisarjaa vilkaisin pari jaksoa. Olen näkyy vaikutteillenne altis. Joitain muitakin sarjoja tai ohjelmia on tullut vilastua ihan ylistävien/toistuvien kehujenne takia mm. Outlanderia katsoin parisen jaksoa ihan Kitikatin suosituksista yllyttyneenä. Pidättäydyn sanomasta siitä sarjasta tälläkertaa enempää.
Minäkin seurasin tuota Kotiin takaisin sarjaa varmaan toissa talvena. Se jäi sitten niin pahasti minulla kesken ja vaiheeseen, että tipahdin kyydistä täysin… en ole nyt kehdannut sitä toistaiseksi alkaa läpi kaluamaan. Katsottavaa ainakin näköjään Arenassa piisaisi.
Pitää nuo muut nyt seuraamani katsoa ensin. Toivottavasti tuo ‘Sota ja Rauha’ tulee pian uusintana.
En olisi kovin varma Sota ja rauha uusinnasta, kun tuo on jo toinen kerta, kun tuo esitetään tänä vuonna muistaakseni. Vai esitettiinköhän se viime vuoden lopussa? Katsoin sen ilmeisesti tallenteilta sitten tuossa tammikuussa tänä vuonna. Kun halusin eka lukea kirjan.
Ja juu, nyt on kyllä areenassa niin paljon kelvollista tavaraa, ettei noita pysty edes kaikkia katsomaan. Suomalaisia vanhoja sarjojakin mielelläni katsoisin. Tosin ne taitaakin olla siellä nyt pidempään katsottavissa. Maalaiskomediat oon kattonut dvd:ltä joku kaksi vuotta sitten, että niitä en uudelleen taida katsoa tuolta - liian hyvin muistissa. Muuten katsoisin. Mutta Metsolat varmaan jossain vaiheessa katson, kun ei niitä liene esitetty kuin se kerta 90-luvulla ja mä en ainakaan muista siitä enää niin paljoa. Toki isoimmat juonenkäänteet, mutta kuitenkin.
Voe…käpy! Mä oon yrittänyt jo vaikka kuinka miljoona kertaa startata Yle Areenassa sen Minkä taakseen jättää ykkösosan, mutta se vaan pyörii joku 10 sekuntia ja hyppää takaisin alkuun…pyörii 10s. ja hyppää alkuun. On ku jumittunut levari! No nyt kokeilin muitakin ohjelmia, että toimiiko ne, niin no eipä toimi. Mikään areenan ohjelma ei lähde käyntiin kuin 10-20 sekunniksi ja sitten hyppää. Katson noita aina tällä samalla vehkeellä. Youtube videot pelaa ihan tavanomaisesti, areena ei. Onko kenelläkään muulla mahdollisesti areenan kanssa ongelmia vai onko se vain tämä mun ‘vastaanotin’? Hö…nyt kun ois kerrankin aikaa istua möllöttämään dekkaria. Teenkin jo join ja leivän söin käynnistysyritysten lomassa.